تابستان را بدون مشکل قطعی آب پشت سر می‌گذاریم

اعتمادآنلاین|

هاشم امینی عصر امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی، استانی کم آب و دارای تنش آبی است اظهار داشت: با عنایت به این که پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب در این استان فعال است و با این نگاه که روند اجرای طرح‌ها شتاب بگیرد و کار تعطیل نشود، اعتبارات ویژه ای به این پروژه ها تزریق می‌شود.

به گزارش تسنیم، وی با قول مساعد تزریق اعتبار به طرح آبرسانی به بیرجنداز مختاران، بیان کرد: سعی بر این است که این پروژه تا اواخر امسال و یا اوایل سال 1402 و قبل از شروع پیک مصرف سال آینده به بهره برداری برسد.

معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت آب وفاضلاب کشور گفت: برای اجرای طرح آبرسانی به طبس هم از سه محل برنامه‌ریزی شده و همین هفته در نشستی با حضور فرماندار و شورای شهر برای رفع مشکل روستاهای عرب آباد و دهنو برنامه‌ریزی می‌شود.

امینی هدررفت آب را از مشکلات جدی استان عنوان کرد و گفت: برای هدر رفت آب و استفاده از پساب فاضلاب با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار بخش خصوصی هم برنامه هایی داریم که به زودی در بخشنامه وزارت نیرو، عملیاتی می‌شود.

وی تصریح کرد: انتظار ما این است که با توجه به محدودیت های موجود، استان از محل اعتبارات تملک دارایی به موضوع هدررفت آب و اصلاح شبکه کمک کند.

پست بعدی

خبر رفع ممنوعیت صدور ویزا برای کسانی که در سپاه سرباز بوده اند، نادرست است

ش ژوئن 25 , 2022
اعتمادآنلاین| ​‌یک‌ مقام آمریکا‌یی می گوید خبر رفع ممنوعیت صدور ویزا برای کسانی که در سپاه سرباز بوده اند، نادرست است. به گزارش انتخاب، ‌یک‌ مقام آمریکا‌یی به بی بی سی گفت تصور ایجاد شده در ساعت‌های پیش که یک دستور از سوی سه وزارت خانه دولت بایدن، ممنوعیت صدور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000