اختصاص ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان «نائین» در سفر رئیس‌جمهور

اعتمادآنلاین|

​محسن فیروزی اظهار داشت: در سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون وزیر نفت به‌عنوان نمایندگان دولت در نائین برای طرح‌های نیمه‌تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، مصوباتی درشان این شهرستان تاریخی تصویب و پیگیری شد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به تخصیص اعتبار ۵۴۰ میلیارد تومانی افزود: در ابتدا نسبت به شناسایی کلیه پروژه‌های نیمه‌تمام و بالای ۶۰ درصد اقدام شد که در دور اول سفر رئیسی به استان اصفهان و نمایندگان رئیس‌جمهور در نائین مقرر شد نسبت به پیگیری و تکمیل کردن این پروژه‌ها اقدام شود.

فرماندار نائین با اشاره به مصوبات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف اجتماعی اظهار کرد: مسائل مربوط به حوزه راهداری همچون روکش آسفالت و رفع نواقص راه‌های بین‌شهری و تکمیل دوبانده شدن مسیر انارک-چوپانان، تقویت فشار برق و تقویت ترانس‌ها، احیای بافت تاریخی شهرستان، لایروبی قنوات کشاورزی، اجرای طرح هادی بنیاد مسکن، طرح‌های حوزه ورزش و جوانان برای ایجاد نشاط اجتماعی، حوزه میراث فرهنگی، بنیاد شهید و فنی و حرفه‌ای ازجمله طرح‌هایی است که به آن اعتبار اختصاص‌یافته است.

فیروزی بابیان اینکه شهرستان نائین از مجتمع فرهنگی مطلوبی برخوردار نیست و بیشتر برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی در مکان‌های با ظرفیت کم و یا روباز در هوای نامناسب برگزار می‌شود که به‌هیچ‌وجه درشان مردم نیست، گفت: در سال‌های اخیر زمین احداث مجتمع فرهنگی کلنگ خورده اما در حد ستون و سقف بوده که اعتبار لازم برای تکمیل این مجموعه در شهرستان مصوب گردید.

وی با اشاره به تکمیل کتابخانه مرکزی نائین بعد از 10 سال بلاتکلیفی گفت: با مصوبات و اعتباراتی که برای این مرکز فرهنگی صورت گرفته با تکمیل و بهره‌برداری از آن می‌توان گامی مهم و تأثیرگذار برای افزایش سرانه مطالعاتی شهرستان برداشته شود.

فیروزی با اشاره به مشکلات آب‌رسانی به روستاها، آسفالت جاده روستایی و آنتن دهی، خدمت‌رسانی به روستاها را از وظایف اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: اقدامات شایان و مصوبات خوبی با حضور وزیر ارتباطات و فن‌آوری برای روستاهای نائین صورت گرفت.

وی افزود: با حضور مدیرعامل گاز ملی ایران، مصوباتی در خصوص پروژه گازرسانی به کلوت محمدیه که قطب بسیار مهم مرغداران شهرستان است و نیز گازرسانی به ایستگاه بازرسی شهید شرافت صورت گرفت.

فرماندار نائین بیان نمود: یکی از موضوعاتی که در دیدار با وزیر ارتباطات پیگیری شد، کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه صنعت و حل مشکلات واحدهای صنعتی بود.

وی در ادامه افزود: نمایندگان صنف کشاورزی، مرغداری و دام پروران نیز در دیدار مردمی با وزیر ارتباطات به ارائه مشکلات این حوزه پرداختند که مشکل تأمین نهادهای دامی و فروش مرغ تولیدی مورد پیگیری وزیر قرار گرفت.

فیروزی از اختصاص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه بیمارستان افضلیان که از آرزوهای دیرینه مردم نائین است، نیز خبر داد.

پست بعدی

حجت الاسلام معزی : هدف گذاری ما تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی است

ش ژوئن 25 , 2022
مبلغ نوشت : حجت الاسلام معزی با اشاره به تلاش های مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان در تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی، گفت: همواره سعی کردیم بر مبنای نگاه مدبرانه مقام معظم رهبری یعنی تحصیل، تهذیب، ورزش، در جهت رشد علمی، تهذیبی، اخلاقی و نشاط روحی طلاب برنامه ریزی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000