روسیه شهر «سیورودونتسک» را تصرف کرد

اعتمادآنلاین|

منابع خبری گزارش داده‌اند شهر سیورودونتسک در استان لوهانسک اوکراین به تصرف ارتش روسیه درآمده است.

​به گزارش فارس، رسانه‌های بین‌‌المللی به نقل از فرمانده نظامی شهر «سیورودونتسک» در شرق اوکراین سقوط کامل این شهر و تصرف آن به دست نیروهای روس را تأیید کرده‌اند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «سی‌ان‌ان» این شهر پس از ماه‌ها درگیری خونین و طاقت فرسا اینک کاملاً تحت تصرف روسیه است. مقامات نظامی منطقه روز جمعه گفتند که به آخرین نظامیان در این شهر دستورخروج داده شده بود، زیرا ادامه دفاع از مواضع غیرممکن شده بود.

این امر عملاً شهر را به روسیه واگذار کرد و منطقه شرقی لوهانسک را تقریباً به طور کامل تحت کنترل روسیه قرار داد. سورودونتسک یکی از آخرین سنگرهای اصلی اوکراین در این منطقه بود.

یکی از فرماندهان ارشد نظامی در شرق اوکراین، گفت که ارتش تصمیم به تخلیه گرفت، زیرا ممکن بود شمار کشته‌شدگان در مناطق غیرقابل استحکام هر روز افزایش یابد.

برخی منابع رسانه‌ای نیز گزارش کردند که نیروهای روسیه تاکنون ۱۰۰ را در این شهر اسیر گرفته‌اند.

پست بعدی

قاچاق خنجری در کمر اقتصاد کشور است/ همکاری سیستماتیک دستگاه‌ها مانع قاچاق خواهد شد

ش ژوئن 25 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، در بازدید از شرکت دانش بنیان خوارزمی که به مناسبت هفته قوه قضاییه صورت گرفت، در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه تولید محصولات داخلی در اولویت هستند، گفت: گاهی محصولات داخلی کفایت نیاز داخل را می‌کند که در این شرایط واردات جنس مشابه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000