ذخیره سلاح‌های راهبردی بالستیک برای بلند مدت کافی است

اعتمادآنلاین|

سرتیپ «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن گفت که این کشور و رهبران آن در صنعاء اولویت خود را بر برقراری امنیت، ثبات و صلح شرافتمندانه مبتنی بر تعامل متقابل قرار داده‌اند به گونه‌ای که خدشه‌ای به حاکمیت ملی یمن وارد نشود.

​به گزارش فارس، وی در دیدار با سرتیپ «یحیی عبدالله الرزامی» رئیس کمیته نظامی ملی و جمعی از اعضای این کمیته گفت: «ما موافق صلح شجاعان هستیم، صلحی که منافع عالی ملت یمن، عزت، استقلال و پیروزی مسائل ملی و راهبردی آن را در اولویت دارد و ما این را ثابت کردیم و زمانی که جامعه جهانی خواستار آتش‌بس در یمن شد، ما در پایبندی به آن سبقت گرفته و با آن تعامل مثبت داشتیم.»

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن همچنین به رژیم‌های سعودی و اماراتی توصیه کرد که دست از اقدامات تحریک‌آمیز علیه نیروهای مسلح یمن بردارند و یمن را به حال خود رها کنند و گفت: «اگر دشمن به نصیحت‌های ما گوش ندهد تنها خود آن‌ها پشیمان خواهند شد چرا که ما بارها تکرار کرده‌ایم که مسئول تمایل بیمارگونه آن‌ها برای جلب رضایت پایتخت‌های غربی و صهیونیستی نیستیم.»

بنابر گزارش خبرگزاری «سبأ»، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن همچنین چند نکته را یادآور شد، از جمله اینکه آن‌ها بانک اهدافی را در عمق خاک و پایتخت‌های کشورهای متجاوز آماده کرده‌اند که در صورت ادامه محاصره یمن و تجاوز علیه آن، طرح‌های خود را عملی خواهند کرد.

وی اشاره کرد که ذخایر سلاح‌های بازدارندگی راهبردی بالستیک صنعاء نیز برای دهه‌های طولانی مدت و رویارویی مستمر کافی است.

وزیر دفاع صنعاء تصریح کرد که صنایع نظامی و کارشناسان یمنی شبانه روز برای تقویت زرادخانه نظامی و موشکی بالستیک راهبردی و تاکتیکی و نیز پهپادهای دارای دقت بالا تلاش می‌کنند.

وی افزود: به ائتلاف متجاوز نیز توصیه می‌کنیم که صبر و تحمل ما را آزمایش نکنند زیرا ما قادر هستیم ضربات دردناکی به آن‌ها وارد کنیم.

پست بعدی

امیدواریم رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی بیشتر شود

ش ژوئن 25 , 2022
اعتمادآنلاین| آملی لاریجانی در جلسه فوق‌العاده مجمع با تبریک هفته قوه قضاییه، یاد شهید آیت‌الله بهشتی و سایر شهدای حادثه تروریستی هفتم تیر را گرامی داشت و تصریح کرد: شهید جلیل‌القدر آیت‌الله دکتر بهشتی تحول بزرگی را طی فرصتی کوتاه در دستگاه قضایی جمهوری اسلامی پدید آوردند و بازسازی نظام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000