دستگیری جویندگان خارجی گنج در تهران

اعتمادآنلاین|

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 تبعه از کشورهای همسایه که به حفاری غیر مجاز در شمال تهران برای کشف عتیقه می‌پرداختند خبر داد و گفت: در این عملیات تجهیزات حفاری و دستگاه گنج‌یاب کشف شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در محدوده سد لتیان به قصد کشف اموال تاریخی و عتیقه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 165 سد لتیان پس از انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، محل را شناسایی و 2 تن از اتباع کشورهای همسایه را در این زمینه دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه در این عملیات تجهیزات حفاری و دستگاه گنج‌یاب کشف شد، گفت: متهمان دستگیرشده با تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی معرفی شدند.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد تا در راستای حفظ آثار تاریخی در صورت مشاهده هر گونه حفاری مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

پست بعدی

ارتش اوکراین: چندین موشک از خاک بلاروس به منطقه مرزی شلیک شد

ش ژوئن 25 , 2022
اعتمادآنلاین| ارتش اوکراین امروز شنبه اعلام کرد که چندین موشک از سمت خاک بلاروس به منطقه مرزی چرنیهیف شلیک شده است. به گزارش ایرنا، ارتش اوکراین با اعلام این خبر افزود که حمله صبح امروز (به وقت محلی) به این منطقه در شمال شرقی کی‌یف "یک زیر ساخت" را هدف […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000