مشکل «کلیله و دمنه» حل شد/ انتشار قسمت جدید با مجوز ساترا

اعتمادآنلاین|

مجموعه «کلیله و دمنه» به کارگردانی مرضیه برومند مدتی است که از شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود و طی یک ماه اخیر دچار حاشیه‌هایی هم شد. بعد از پنج قسمت از عرضه این مجموعه، حجمی از انتقادات متوجه سریال شد که با توجه به مضمون و محتوای عرضه شده، درجه بندی سنی آن را مورد سوال قرار داده بودند.

به گزارش مهر، با این حال مرضیه برومند کارگردان این مجموعه که پیش از این سریال‌های مختلفی در حوزه کودک و نوجوان هم ساخته است مخاطب «کلیله و دمنه» را بزرگسالان خطاب کرد و اعلام کرد که برای کودک و نوجوان امروزی ساخته نشده است.

در واکنش به این انتقادات وزارت ارشاد مسئولیت ساخت و توزیع این مجموعه و دیگر تولیدات عرضه شده در پلتفرم‌ها را متوجه سازمان صداوسیما و زیرمجموعه آن یعنی ساترا دانست.

همزمان با انتقادها پخش برخی ویدئوها از این مجموعه در فضای مجازی به حواشی ضریب داد و باعث شد سعید مقیسه رییس ساترا هم اعلام کند که این سریال عروسکی مجوزی برای عرضه ندارد!

رییس ساترا همچنین با اشاره به اینکه به دنبال حکم قضایی است از پیگیری برای توقیف این مجموعه است خبر داده بود.

حالا در گفتگویی که سیدمصطفی احمدی تهیه‌کننده این مجموعه با خبرنگار مهر داشته مشخص شده است که مشکلات عرضه این مجموعه حل شده و تعاملات با ساترا ادامه دارد.

سیدمصطفی احمدی تهیه کننده مجموعه «کلیله و دمنه» درباره این مجموعه که پیش از این با مشکل مجوز مواجه شده بود در پاسخ به خبرنگار مهر بیان کرد: قسمت ششم با مجوز ساترا تا ساعتی دیگر عرضه خواهد شد.

پست بعدی

انتظارات جامعه بسیار بالا است؛ نمی‌توان همه آنها را برآورده کرد

ج ژوئن 24 , 2022
اعتمادآنلاین| سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: کسی خود را عقل کل نمی‌پندارد، اما دشمن هم از همه ابزارها استفاده می‌کند. باید این نکته را در نظر گرفت که فضا را نباید تیره و تار کرد، به عنوان مثال گفته می‌شود بنزین گران می‌شود. باید آن روی صفحه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000