خوردوی مشکوک فرودگاه لس آنجلس را تعطیل کرد

اعتمادآنلاین|

بخش هایی از فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس به علت تردد یک خودروی مشکوک در محوطه آن و تلاش پلیس برای بررسی این خودرو، برای ساعاتی بسته شد.

به گزارش تسنیم، مسئولان فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس اعلام کردند بخش بالایی ساختمان این فرودگاه عصر روز گذشته برای ساعاتی به علت بررسی یک خودروی مشکوک از سوی پلیس، بسته شد.

فاکس نیوز گزارش داد پلیس به یک خودرو که از ساعت 4:30 عصر روز گذشته به وقت محلی، در محوطه بالایی فرودگاه لس آنجلس پارک شده بود، مشکوک شد و به همین دلیل این قسمت را به طور کلی بست تا در حین انجام تحقیقات خطری متوجه جان مردم نباشد.

پلیس سپس اقدام به پاکسازی این خودرو کرد و قسمتی از فرودگاه را که به دلایل امنیتی بسته بود، باز کرد.

مسئولان فرودگاه افزودند با بسته شدن این بخش، ترافیک به تمام دیگر بخش های فرودگاه انتقال یافت و باعث سرگردانی برخی خودروها و مسافران شد.

در پی مشاهده این خودرو، مسئولان فرودگاه از مسافران خواستند تا وضعیت پرواز خود را با دقت بیشتری چک کنند.

تاکنون گزارش بیشتری درباره این اتفاق منتشر نشده و تحقیقات پلیس درباره این خودرو و شناسایی صاحب آن همچنان ادامه دارد. همچنین پلیس تاکنون اطلاعات بیشتری درباره این خودرو منتشر نکرده است.

پست بعدی

ظرفیت گردشگری و صنایع دستی خراسان‌شمالی فعال شود/عراق، قول لغو روادید سفر زمینی اربعین را داده‌ است

پ ژوئن 23 , 2022
اعتمادآنلاین| احمد وحیدی، وزیر کشور در بیست و ششمین سفر استانی هیات دولت به بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، اظهار کرد: پیگیری طرح‌های توسعه‌ای متناسب با ظرفیت‌های استان‌ها و با رعایت توازن منطقه‌ای و آمایش سرزمینی، از کارکردهای عمومی وزارت می‌باشد که در سفرهای استانی شناسایی و فعال کردن این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000