ولیعهد سعودی به دنبال اجازه برای تل آویو به جهت خرید ملک در مکه و مدینه

اعتمادآنلاین|

منابع سعودی از طرح‌هایی به منظور واگذاری املاکی در شهرهای مکه ومدینه به صهیونیست‌ها به دستور «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی خبر دادند.

به گزارش فارس و بر اساس گزارش «سعودی لیکس»، این منابع افزودند، بن سلمان با اجازه دادن به صهیونیست‌ها برای تملک در مکه و مدینه و افزایش نفوذ علنی آنها، درهای عادی‌سازی را کاملا باز کرده است.

در ادامه این گزارش آمده، «ماشین رسانه‌ای» وابسته به خاندان حاکم سعودی در آوریل گذشته شروع به صحبت درباره پیش‌نویس طرحی جدید درباره مالکیت املاک کرد و افزود، این طرح شامل اصلاحاتی است که به غیر سعودی‌ها نیز اجازه مالکیت املاک در داخل مدینه و مکه را می‌دهد.

سیستمی که تا کنون در این مورد به آن استناد می‌شده و مصوبه آوریل ۲۰۰۰ است، می‌گوید، هیچ غیرسعودی نمی‌تواند حق مالکیتی بر املاک موجود در مکه و مدینه جز از طریق ارث داشته باشد.

در ادامه این گزارش آمده، طرح بن سلمان به شرکت‌ها و شخصیت‌های صهیونیست اجازه می‌دهد املاک موجود در مکه و مدینه را به گذرنامه‌های غیراسرائیلی خود از جمله گذرنامه‌های آمریکایی و اروپایی خریداری کنند.

اخیرا و به دنبال گمانه‌زنی‌های اخیر درباره تلاش میانجیگرانه آمریکا برای عادی سازی روابط بین عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی، وزیر خارجه تل‌آویو در این باره اظهارنظر کرد.

پست بعدی

فرمان رئیس جمهور برای پیگیری مطالبات مستمری بگیران/ دلجویی وتقدیر رئیسی از کادر درمان

چ ژوئن 22 , 2022
ایرنا نوشت: رئیس جمهور گفت : کادر درمان بویژه شهدای سلامت در شرایط بسیار سخت همه گیری کرونا که زندگی همه مردم را تحت‌الشعاع خود قرار داده و نگرانی هایی را برای خانواده ها بوجود آورده بود،‌ با جانفشانی و از خودگذشتگی با وجود همه کمبودها در عرصه خدمت رسانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000