چرا قرارداد سعید صادقی با پرسپولیس امضا نمی‌شود؟

اعتمادآنلاین|

مذاکرات باشگاه پرسپولیس با سعید صادقی ملی‌پوش فوتبال کشورمان همچنان ادامه دارد. با وجود رسیدن به توافقات در بعضی از موارد، اما هنوز قراردادی امضا نشده و حضور صادقی در پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش فارس، مسئولان باشگاه پرسپولیس با رقم اعلام شده از سوی صادقی مشکل چندانی ندارند اما موضوعی که باعث شده تا به حال این قرارداد امضا نشود خواسته‌های این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش است.

گویا مدیر برنامه صادقی از باشگاه پرسپولیس خواهان یک پیش پرداخت عجیب و غریب شده که تا به حال با مخالفت مدیران این باشگاه رو به رو شده است. مسئولان پرسپولیس تا این لحظه با این درخواست مخالفت کرده‌اند اما از آنجایی که جذب سعید صادقی علاوه بر موارد فنی، در بحث تبلیغاتی (مدیران پرسپولیس با بازیکنانی که تا به حال جذب کرده اند روند خوبی در نقل و انتقالات از خود نشان دادند و دوست ندارند با از دست رفتن سعید صادقی به نوعی در این انتقال شکست بخورند) هم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند شاید با این خواسته هم موافقت صورت بگیرد.

هرچه هست سعید صادقی به زودی تیم جدید خود را انتخاب می کند و بعید نیست در صورتی که پرسپولیسی‌ها شرایط این بازیکن را بپذیرند او هم سرخپوش شود.

پست بعدی

واکنش آمریکا به تقابل دریایی تهران و واشنگتن: ماه‌هاست شاهد اقدامات دریایی ناایمن ایران بودیم/از ایران خواسته‌ایم دست از انجام دادن این کار بردارد

چ ژوئن 22 , 2022
اعتمادآنلاین| ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری در پاسخ به این که چه واکنشی نسبت به گزارش اخیر درباره نزدیک شدن قایق‌های تندروی ایران در خلیج فارس به کشتی‌های آمریکایی دارد، گفت: بهتر است به وزارت دفاع مراجعه کنید. آن‌ها اطلاعات بیشتری برای شما خواهند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000