رئیسی حتی توانایی مدیریت بر ستادهای انتخاباتی خود را نداشت چه برسد کابینه

اعتمادآنلاین|

علی ملاقلی‌پور در صفحه خود نوشت:

این عکسها را یکسال پیش گرفتم ، در همان زمان انتخابات ریاست جمهوری ، همان زمانی که رییسی در قامت کاندیدا مصاحبه کرد و گفت : از چاپ پوستر و بنر من خودداری شود و هزینه آن خرج محرومان شود.

اما دقیقا ماجرا برعکس بود تمام شهرها و روستاها بنرهای بزرگ و پوسترهای او بود و تقریبا از دیگر کاندیداها ( که بیشترشان پوششی بودند ) نه پوستری چاپ کرده بودند نه بنری وجود داشت مگر انگشت شمار.

اینگونه هم نبود که این کاندیداها ستادی نداشته باشند یا پولی برای تبلیغات نداشته باشند فقط کافیست به تبلیغات چشم گیر کاغذی محسن رضایی ( کاندیدای مرسوم ادوار ) در سال ۸۸ نگاه کنید و تفاوت آن را با سال ۱۴۰۰ مقایسه کنید ، کاملا مشخص بود همه چیز از یک انتخابات یک طرفه خبر می دهد.

همان روزها در منطقه حاشیه نشین فرون آباد پاکدشت در رفت و آمد بودیم و انبوه بنرهای بزرگ رییسی این منطقه محروم را فراگرفته بود .

با خود می گفتم اگر دروغ نگفته باشد پس شعارهایی تو خالی داده که عمر کلامش یک روز هم نبوده و اگر تلاش کنم و مثبت فکر کنم که واقعا نیتش این بوده که پوستر و بنری از او چاپ نشود این نشان می دهد او ناتوان ترین کاندیدای ریاست جمهوری است چون توانایی مدیریت بر ستادهای خود را هم ندارد ، حتی اطرافیانش پشیزی برای حرفش ارزش قائل نمی شوند گویی او را آوردند نه اینکه آمده باشد.

او که با لقب سید محرومان معرفی می شد امروزه ناتوانی او در حدی فراگیر شده که حتی توان نیکوکاران را کم کرده و خود مردم کمتر می توانند به محرومین کمک کنند .

مردم هم که رقابتی در آن انتخابات ندیدند اکثریتشان شرکت نکردند و رییسی هم سرآخر نتوانست رییس جمهور شود و در آخر نتوانست رای جمهور را داشته باشد و نهایتا با رای حداقلی رییس دولت شد .

حالا وقتی در سخنرانی هایش می گوید مردم عزیز در این امر مشارکت کنید آیا با خود فکر نمی کند که اصلا هیچگاه او نماینده اکثریت مردم نبوده و نیست پس چگونه می تواند همسویی مردم را با طرحهای دولتش بخواهد ؟ نتیجتا اینکه این ناتوانی حداکثری کماکان ادامه دارد .

پی نوشت : برای اندک طرفدارانش می‌نویسم که این صفحه را خوب نگاه کنند و تخیل نکنند من طرفدار روحانی بودم که در هر دو دوره ریاست جمهوری او مخالف او نیز بودم و هستم و اساسا مخالف ریاست جمهوری آخوندها هستم که نتیجه و خروجی این بی تخصصی آنها در این امر مشخص است .

پست بعدی

رونمایی از ترجمه کامل «نبرد مخفی علیه ایران» و نقدی به قلم عباس سلیمی‌ نمین

چ ژوئن 22 , 2022
آخرین اثر انتشارات دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با عنوان « نیم قرن تا ناکامی» با حضور شخصیت‌های فرهنگی رونمایی می‌شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000