مهلت یک هفته‌ای کمیسیون شوراها برای ارائه تمام اسناد سرقت از بانک ملی

اعتمادآنلاین|

علی حدادی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون ابعاد انتظامی و امنیتی سرقت اخیر از بانک ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه مدیر عامل بانک ملی، مسئول حقوقی بانک مرکزی و رئیس پلیس آگاهی حضور داشتند. ابعاد مختلف سیستم های امنیتی و انتظامی این سرقت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: سیستم های امنیتی اشکال و ایرادهایی دارد که گزارش آن باید تهیه و برای کمیسیون امور داخلی کشور ارسال شود. در نهایت مقرر شد تمام ابلاغ هایی که شورای عالی امنیت کشور برای بانک مرکزی و بانک ملی ارسال کرده تا هفته آینده جمع آوری و به همراه اقداماتی که بانک ملی در راستای امنیت سازی انجام داده در قالب یک گزارش به کمیسیون امور داخلی کشور ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، تصریح کرد: یک هفته به مسئولان نام برده فرصت داده شد تا همه اسناد و مدارک را به مجلس ارسال کنند. کمیسیون هفته آینده جلسه‌ای را با حضور وزیر اقتصاد در جهت بررسی این گزارش و مشکلات شبکه های امنیتی و ضرورت به روز رسانی آنها برگزار خواهد کرد.

پست بعدی

نخستین محموله سلاح‌های قدرتمند آلمان وارد کی‌یف شد

س ژوئن 21 , 2022
اعتمادآنلاین| الکسی رزنیکوف (Oleksiï Reznikov) وزیر دفاع اوکراین روز سه شنبه در توییتر با اعلام این خبر، افزود: این سلاح‌ها بخشی از زرادخانه هویتزرهای ۱۵۵ میلی‌متری توپخانه اوکراینی را تشکیل می‌دهند. به گزارش ایرنا، به نقل از روزنامه لو فیگارو، وی از تلاش‌های برلین برای کمک نظامی به کی‌یف قدردانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000