اولویت طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار مجلس قرار گرفت

اعتمادآنلاین|

پس از آنکه تدوین طرح ساماندهی کارکنان دولت در زمستان سال گذشته در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به پایان رسید این طرح در حالی به هیات رییسه مجلس ارائه شد که بیش از ۱۸۰ نماینده در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس خواستار در اولویت قرار گرفتن این طرح شده بودند.

به گزارش ایلنا، پس از آن بررسی طرح به منظور ادامه مذاکرات و ایجاد هماهنگی میان مجلس و دولت متوقف ماند و اعضای کمیسیون اجتماعی بارها از تمایل خود برای همکاری با دولتمردان سخن گفته و از اینکه سازمان اداری و استخدامی در این خصوص نسبت به تهیه لایحه اقدام کند، ابراز تمایل کردند.

با این حال پس از آنکه لایحه‌ای از سوی در این زمینه به مجلس ارائه نشد، بررسی این طرح بار دیگر در دستورکار بهارستان قرار گرفته است.

در همین راستا «درخواست اولویت» این طرح که پیش‌تر با ۱۸۰ امضاء به هیات رییسه مجلس ارسال شده بود در جلسه صبح فردا به رأی گذاشته خواهد شد و در صورت تصویب آن از روز یکشنبه ۵ تیر بررسی جزئیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس آغاز خواهد شد.

پست بعدی

استیضاح وزیر صمت به صلاح کشور نیست

س ژوئن 21 , 2022
اعتمادآنلاین| احمد راستینه در مورد روند بررسی استیضاح وزیر صمت گفت: نظارت حق قانونی نمایندگان است و آنها می‌توانند در قالب سوال، تذکر و استیضاح نسبت به عملکرد وزیران ورود کنند. به گزارش ایرنا، نماینده مردم شهرکرد بیان داشت: ما نسبت به برخی اتفاقاتی در حوزه کنترل بازار، صنعت خودرو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000