قتل فجیع همسر در آستانه طلاق

اعتمادآنلاین|

اختلاف خانوادگی زوجی میانسال زندگی خانوادگی آنها را در مرز فروپاشی قرار داده بود و آن دو در آستانه طلاق بودند، اما پیش از آنکه مراحل قانونی جدایی طی شود مرد خشمگین دست به اسلحه برد و بعد از قتل زنش سعی کرد خودکشی کند. این مرد در نهایت زنده ماند و به‌زودی باید تحت بازجویی قرار بگیرد و جزییات جنایت را شرح بدهد.

به گزارش اعتمادآنلاین، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان فارس وقتی از تیراندازی مرگبار در خانه‌ای در کوه‌چنار مطلع شدند به محل حادثه رفتند تا درباره این واقعه تحقیق کنند. آنها بعد از ورود به خانه با صحنه‌ای فجیع روبه‌رو شدند. زنی غرق در خون جان باخته و مردی نیز زخمی شده بود، اما هنوز نفس می‌کشید.

مرد زخمی به‌سرعت به بیمارستان انتقال یافت و پزشکان برای نجات جان او دست به کار شدند. در سوی دیگر ماموران به تحقیق درباره چگونگی این رخداد پرداختند و پی بردند این زن و مرد زوجی ۴۲ و ۴۶ ساله هستند که از مدت‌ها قبل با هم کشمکش داشتند.

آشنایان این زوج نیز از اختلافات آنها پرده برداستند و مشخص شد این دو در آستانه طلاق بودند. بازسازی فرضی صحنه جرم و گفته‌های مرد مجروح فاش کرد این مرد بعد از مشاجره با همسرش در حالی‌که از شدت خشم کنترل خودش را از دست داده بود با سلاح به سر زنش شلیک کرد و او را کشت. این مرد سپس به خودش تیراندازی کرد تا به زندگش‌اش پایان دهد، اما زنده ماند.

متهم بعد از پایان مراحل درمان تحت بازجویی‌های تکمیلی قرار خواهد گرفت تا جزییات بیشتر این جنایت فاش شود.

پست بعدی

در زندان اوین چه خبر است؟ بازدید نمایندگان مجلس از بازداشتگاه+ عکس

س ژوئن 21 , 2022
اعتمادآنلاین|

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000