روسیه از کابوس ناتو در جنگ اوکراین استفاده کرد

اعتمادآنلاین|

مقام ارشد روسیه استفاده از جنگنده پیشرفته «سوخو- 57» و سلاح لیزری در نبرد با اوکراین را تایید کرد.

به گزارشفارس، یک مقام ارشد دولت روسیه استفاده از جنگنده نسل پنجم «سوخو-۵۷» در حمله به مواضع اوکراین و نیز سلاح لیزری برای سرنگونی پهپادهای این کشور را تایید کرد.

وبگاه شبکه خبری «راشا تودی» روز یکشنبه نوشت که «یوری بوریسوف» معاون نخست وزیر روسیه تایید کرد که جنگنده‌های برتری هوایی رادارگریز نسل پنجم روسی سوخو-۵۷ در ماموریت‌های رزمی در اوکراین مورد استفاده قرار گرفتند.

بوریسوف روز شنبه در حاشیه «مجمع اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ» به خبرنگاران گفت که این جنگنده‌های پیشرفته بارها در اوکراین، استفاده شدند. وی افزود که تسلیحات به کار گرفته شده در این هواپیما بسیار موثر بودند.

یک گزارش آمریکایی یادآور شده که ظهور هواپیمای سوخو-۵۷ روسیه کابوسی برای کشورهای عضو ناتو خواهد بود.

نشریه «نشنال اینترنست» آمریکا در ماه دسامبر سال گذشته میلادی نوشته بود که جنگنده سوخو-57 روسیه، به 5 دلیل، تهدیدی جدی برای ناتو است. به عقیده نویسنده این مقاله، یکی از دلایل، مزایای آیرودینامیکی این هواپیما است که توانایی سطح بالای قدرت مانور این جنگنده را در نبردهای هوایی تأمین می‌کند.

پست بعدی

روزنامه صداوسیما : دولت روحانی بسیار بد بود و بیگانگان در آن نفوذ کرده بودند اما یک سال است که رئیسی آمده و مردم به آن اعتماد دارند

د ژوئن 20 , 2022
روزنامه جام جم متعلق به صداوسیما نوشت : به نظر می‌رسد جریان نفوذ، دولت روحانی را به جایی رساند که به جای مقابله با سیاست‌های خصمانه ترامپ، به یار دوازدهم آن در نابسامانی اقتصادی ایران تبدیل شوند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000