استقلال – ساپینتو؛ در مراحل پایانی مذاکره

اعتمادآنلاین|

باشگاه استقلال پس از جدایی فرهاد مجیدی تلاش خود را برای انتخاب سرمربی از میان گزینه‌های داخلی آغاز کرد اما با پاسخ منفی جواد نکونام مواجه شد. در ادامه بحث حضور رضا عنایتی و الکس نوری هم به میدان آمد اما مذاکرات به بن‌‌بست رسید.

به گزارش تسنیم، پس از این موضوع استقلالی‌ها سراغ ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی که سابقه عضویت در تیم ملی این کشور را دارد، رفتند.

ساپینتوی 49 ساله هم‌اکنون سرمربی تیم موریرنسه پرتغال است که به لیگ پایین‌تر سقوط کرده و 11 روز دیگر یعنی 30 ژوئن 2022 قراردادش تمام می‌شود. ساپینتو پیش از این سرمربی تیم‌هایی همچون قاضیان‌تپ ترکیه، واسکوداگامای برزیل، براگای پرتغال، لژیا ورشوی لهستان و ستاره سرخ صربستان بود و تنها تیم آسیایی که او هدایتش را برعهده داشت، الفاتح عربستان سعودی است.

ساپینتو در سال 2018-2017 با تیم استاندارد لیژ قهرمان جام حذفی بلژیک شد. وی در ٣ قاره اروپا، آمریکاى جنوبى و آسیا کار کرده است.

باید دید مذاکرات استقلال با این مربی به عقد قرارداد منجر می‌شود یا خیر، هر چند خبرها از مذاکرات مثبت طرفین حکایت دارد.

پست بعدی

فرمانده ارتش انگلیس از سربازانش خواست برای جنگ جهانی سوم آماده باشند

ی ژوئن 19 , 2022
اعتمادآنلاین| ژنرال پاتریک سندرز، فرمانده جدید ارتش انگلیس گفت، جنگ روسیه و اوکراین پایه و اساس امنیت جهانی را به لرزه درآورد. به گزارش ایسنا، به نقل از وب‌سایت دیلی میل، وی متعهد به سازماندهی ارتشی شد که قادر به شکست روسیه در نبرد باشد. سندرز عنوان داشت که نیروهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000