نظر همه درباره انتخاب «استاد مهدوی دامغانی» برای «چهره‌های ماندگار» چه بود؟

نظر همه درباره انتخاب «استاد مهدوی دامغانی» برای «چهره‌های ماندگار» چه بود؟

از جمله بزرگانی که در انتخابش برای «چهره ماندگار» شدن «اجماع کامل» وجود داشت، استاد مهدوی دامغانی بود.

ارادت همه بزرگان علمی، معرفتی و فرهنگی کشور به ایشان بیانگر اوج علم و معرفت، سلوک معنوی و ولایی استاد مهدوی دامغانی است.

بنده به دلیل مسوولیتی که در برگزاری همایش چهره های ماندگار داشته ام، توفیق می یافتم بزرگان کاروان علم و ادب و فرهنگ ایران زمین را زیارت کنم و از این بابت خدای منان را سپاس می‌گویم. در همین دوران، بسیار از سطح عالی علمی و معرفتی و نیز سلوک معنوی مرحوم مهدوی دامغانی از چهره‌های بزرگ شنیده ام؛ اما دریغ که مجالی برای زیارت ایشان فراهم نشد.

وظیفه داریم یاد آنانی که موجب حیات و سرزندگی علم و معرفت اند و بی ادعا و بدون حاشیه و بی تبرج مرسوم برای اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی گام برداشته و می‌دارند، گرامی بداریم.
از خدای بزرگ مسألت داریم که روحش قرین و مهمان امام علی بن موسی الرضا علیه السلام قرار گیرد.

اتفاق نظر همه در انتخاب «استاد کامل» برای «چهره‌های ماندگار»

پست بعدی

پاکدامن: تیم سابر اتفاقات بزرگی را رقم می‌زند

ی ژوئن 19 , 2022
اعتمادآنلاین| ملی‌پوش شمشیربازی سابر ایران گفت: مطمئن باشید تیم سابر ایران اتفاقات بزرگی را رقم می‌زند و مشکل فنی اصلا نداریم. به گزارش ایسنا، علی پاکدامن رباره ی عملکرد خود در مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا بیان کرد: به هر حال ورزش برد و باخت دارد. ما خیلی خوب تمرین می […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000