روایت رسانه روس از دلیل انتخاب بردیف توسط تراکتور+عکس

اعتمادآنلاین|

قربان بردیف سرمربی سرشناس ترکمنستانی ساکن کشور روسیه هفته گذشته به تبریز آمد و با مدیران باشگاه تراکتور مذاکره کرد تا هدایت این تیم را به جای ارطغرال ساغلام برعهده بگیرد.

به گزارش فارس، نشریه «business» روسیه در این زمینه نوشت: قربان بردیف مربی 69 ساله برای مذاکره و عقد قرارداد با این باشگاه تراکتور به تبریز سفر کرده بود. تراکتور نتوانست با ارطغرول ساغلام سرمربی ترکیه ای برای تمدید قرارداد به توافق برسد. او در 9 ژوئن باشگاه را ترک کرد.

14010329000151_Test_NewPhotoFree

باشگاه تراکتور قصد دارد مربی با دانش، کارآمدی و با سابقه کاری را انتخاب کند تا اتفاقات تلخ فصل گذشته تکرار نشود.

بردیف در لیگ فوتبال روسیه برای روبین کازان و روستوف مربیگری کرد. او با باشگاه کازان دو بار پیاپی قهرمان روسیه شد و با روستوف نایب قهرمان شد.

سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان سال ها زیرنظر قربان بردیف در روبین کازان و روستوف بازی کرد و به نوعی این مربی کاشف ستاره فوتبال ایران به شمار می آید.

پست بعدی

تحریم شرکت‌های پتروشیمی موضوع جدیدی نیست

ی ژوئن 19 , 2022
اعتمادآنلاین| "احسان عسگری" به تحریم سه شرکت بورسی و نیز تاثیر آن بر روند معاملات بازار سرمایه اشاره کرد و افزود: شرکت‌های پتروشیمی از گذشته در حال دست و پنجه نرم کردن با چنین تحریمی‌هایی بودند. اکنون اتفاق رخ‌داده برای سه شرکت پتروشیمی چیز جدیدی نیست که موردبحث قرار گرفته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000