دیدار سید عباس صالحی با حسین شریعتمداری

اعتمادآنلاین|

روزنامه کیهان نوشت: دیروز صبح آقای سید عباس صالحی، نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات در اقدامی صمیمانه و متواضعانه و به طور سرزده به موسسه کیهان آمد و با حسین شریعتمداری دیدار کرد.

مدیران مسئول اطلاعات و کیهان در فضایی صمیمانه به گفت‌و‌گو نشستند. طرفین که برای یکدیگر ناآشنا نبودند در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از مرحوم دعایی و نکو‌داشت یاد آن مرحوم، به بیان خاطراتی از انقلاب و رخدادهایی که در آن حضور داشته‌اند پرداختند و بر حفظ اصول و مبانی اسلام و انقلاب در مسئولیت‌های پیش‌روی تاکید ورزیدند. این دیدار به‌گونه‌ای بی‌تکلف و پشت میز کار شریعتمداری که با نسخه‌هایی از مطبوعات روز پوشیده شده بود صورت گرفت و آقای صالحی اظهار داشت که این فضا را بیشتر می‌پسندد. ملاقات مدیران مسئول کیهان و اطلاعات نزدیک به یک ساعت به درازا کشید و قرار شد هر از چند گاه نیز ادامه داشته باشد.

پست بعدی

از هیچ اقدامی برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران فروگذار نخواهیم کرد

ی ژوئن 19 , 2022
اعتمادآنلاین| یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس ضدایرانی، گفت که این رژیم از هیچ اقدامی برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران فروگذار نخواهد کرد. به گزارش ایلنا، لاپید در پیامی توئیتری اعلام کرد که گفت‌وگوی طولانی وی با «پکا هاویستو» وزیر خارجه فنلاند مثبت بوده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000