دستگیری 5 نفر اراذل اوباش سابقه دار و کشف 2 قبضه سلاح در پردیس

اعتمادآنلاین|

بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، عصر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات دستگیری اراذل اوباش و کشف دو قبضه سلاح گرم در این شهرستان، اظهار کرد: در پی ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش عمومی و نزاع دسته جمعی توسط ۵ نفر از اراذل و اوباش و افراد شرور و سابقه دار در پردیس دستگیری متهمان و عوامل ایجاد مزاحمت و ناامنی در دستور کار ماموران پلیس امنیت شهرستان قرار گرفت.

​به گزارش فارس، وی گفت: با انجام اقدامات پلیسی محل اختفاء متهمان شناسائی و پس از هماهنگی قضائی این مخلان نظم و امنیت دستگیر شدند.

عبدیان در پایان با بیان اینکه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقادیری مواد مخدر، ۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری از متهمان، افراد دستگیر پس از تشکیل پرونده تحویل دادگاه شدند، بیان کرد: پلیس با قانون‌شکنان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت بصورت جدی برخورد خواهد کرد.

پست بعدی

آغاز گفت‌وگوی چارچوب هماهنگی برای تشکیل دولت عراق

ش ژوئن 18 , 2022
اعتمادآنلاین| عائد الهلالی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی عراق اعلام کرد که گفت وگو برای تشکیل دولت جدید عراق به رهبری چارچوب هماهنگی با همه طرف‌های سیاسی و بدون به حاشیه راندن یا کنار گذاشتن طرف های مختلف آغاز شده و فضای مثبتی در این مذاکرات وجود دارد. به گزارش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000