هوشمندسازی فروش با توزیع کارتخوان‌های یارانه نان/محدودیت در خرید و افزایش قیمت ممنوع است

اعتمادآنلاین|

​حجت بیرانوند با اشاره به فعالیت ۲ هزار نانوایی در سطح لرستان، اظهار کرد: تاکنون برای هزار و ۵۹ واحد نانوایی کارتخوان یارانه نصب شده است.

به گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: توزیع کارتخوان یارانه‌ای که از روزهای گذشته شروع شده، تا یک هفته دیگر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان، با بیان اینکه کارتخوان‌ها دارای نرم‌افزاری جهت نظارت بر نحوه فعالیت نانوایی هستند، افزود: با تحقق این مهم، ضمن تنظیم ساعات کار نانوایی‌ها، از تعطیلی خودسرانه این واحدها نیز جلوگیری می‌شود.

بیرانوند، مشخص شدن میزان فروش نان، ساماندهی و به‌روزرسانی اطلاعات مالکان، فراهم شدن زمینه فروش نان وزنی و جلوگیری از کم‌فروشی و در نهایت هوشمندکردن توزیع نان را از مهمترین مزایای نصب کارتخوان‌های یارانه‌ای در نانوایی‌ها برشمرد.

وی، نظارت فیزیکی بر تمامی واحدهای نانوایی در سطح استان را دشوار خواند و افزود: با فروش یارانه‌ای نان، نظارت بر نحوه توزیع نیز هوشمند می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان با تاکید بر اینکه نان یارانه‌ای هیچ گونه مشکل و محدودیتی برای مصرف‌کننده به وجود نخواهد آورد، گفت: هرگونه افزایش قیمت نان به بهانه استفاده از کارتخوان یارانه‌ای ممنوع است.

پست بعدی

نماینده اراک : مجلس در پی تصویب طرح جلوگیری از افزایش رسمی قیمت هاست

ش ژوئن 18 , 2022
مجلس آماده است اکر دولت بخواهد برای کنترل جهش قیمت ها ، لایحه پیشنهادی به مجلس ارائه کند، آن را در اولویت بررسی خود قرار دهد و خارج از نوبت ، رسیدگی کند

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000