برنامه جدید مهدوی کیا برای تیم امید ایران اعلام شد

اعتمادآنلاین|

تیم ملی فوتبال امید کشورمان که با قرار گرفتن در رتبه سوم گروه اول مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کند، از ۱۸ تا ۲۷ مرداد در رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرورزشی، برهمین اساس قرار است شاگردان مهدی مهدوی‌کیا از اوایل مرداد اردوی آماده سازی خود را در تهران آغاز کند. سرمربی این تیم که اکنون در آلمان حضور دارد نیز در روزهای منتهی به این اردو به تهران بازمی‌گردد.

همچنین محمد خدابنده لو، رضا کاخساز و پارسا جعفری سه بازیکنی هستند که پس از مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل اینکه سن‌شان به شرایط سنی حضور در المپیک ۲۰۲۴ نمی‌خورد، دیگر به اردوی تیم امید دعوت نخواهند شد.

پست بعدی

صعود تاریخی هندبال ساحلی ایران به نیمه نهایی مسابقات نوجوانان جهان

ش ژوئن 18 , 2022
اعتمادآنلاین| تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران با کسب پیروزی مقابل آرژانتین راهی نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان شد. به گزارش ایسنا، در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان تیم ملی ایران با شکست دو بر یک آرژانتین موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر جهان شد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000