50 فقره کلاهبرداری با تراکنش‌های ناموفق

اعتمادآنلاین|

کلاهبردار حرفه‌ای که از اعتماد مغازه‌داران سوء‌استفاده کرده و مرتکب 50 فقره کلاهبرداری با تراکنش‌های ناموفق شده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در پی شکایت تعدادی از کسبه محل محدوده خیابان نواب مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی خوش‌تیپ بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با تجمیع پرونده‌های مشابه و پالایش اطلاعات به‌دست‌آمده مشخص شد متهم با ظاهری فریبنده به واحدهای صنفی مراجعه و با چرب‌زبانی و جلب اعتماد مغازه داران کالای مورد نظر را خریداری می‌کند ولی هنگام پرداخت وجه کالا از متصدیان مغازه می‌خواهد خود شخصا از دستگاه پوز استفاده کند. در ادامه متهم با کشیدن کارت عابر بانک و اخذ رسید از ارائه رسید دوم به مغازه‌داران امتناع می‌کند و به این ترتیب به همراه کالای خریداری‌شده از مغازه خارج می‌شود.بعد از رفتن این فرد مغازه‌داران متوجه می‌شوند تراکنش انجام‌شده ناموفق بوده و پولی به حساب‌شان واریز نشده است.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی تصویری ازمتهم و مشخصات ظاهری وی به دست آمد، گفت: گشت‌زنی‌های انتظامی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری متهم را داخل مغازه‌ای مشاهده و در یک عملیات ضربتی وی را حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری به 50 فقره کلاهبرداری به همین شیوه معترف شد و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 3 میلیارد ریال اعلام کردند.

پست بعدی

بمب نقل و انتقالات والیبال در یزد؛ غفور به جمع شهدابی‌ها پیوست

ش ژوئن 18 , 2022
اعتمادآنلاین| با اعلام باشگاه شهداب یزد، امیر غفور قطر پاسور باتجربه والیبال ایران با عقد قراردادی رسمی و یک ساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد در آمد و شماره پیراهن 10 شهداب را در فصل آینده بر تن خواهد کرد. به گزارش فارس، غفور علاوه بر بازی و کسب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000