سال آینده یکی از سخت‌ترین سال‌ها برای بازار جهانی غذا خواهد بود

اعتمادآنلاین|

ویکتوریا آبرامچنکو، معاون نخست‌وزیر روسیه، گفت که سال 2023 یکی از سخت‌ترین سال‌ها در بازار غذایی جهان خواهد بو د و خیلی زود است که بخواهیم درباره کاهش قیمت غذا در بازار جهانی صحبت کنیم.

به گزارش فارس، وی طی مصاحبه‌ای در حاشیه برگزاری مجمع بین‌المللی اقتصادی سن‌پترزبورگ تأکید کرد: من معتقدم که از منظر شرایط بازار جهانی غذا سال آینده یکی از سخت‌ترین سال‌ها خواهد بود. تهدید بروز قحطی ناشی از عدم دسترسی به غذا ناشی از عوامل اقتصادی و فیزیکی یک موضوع واقعی است.

این مقام روس افزود: شرایط بدتر خواهد شد و تقریبا تمام نقش‌آفرینان در بازار غذا این اوضاع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه خواهند کرد.

آبرامچنکو ادامه داد که این مشکل در کشورهای فقیر بسیار حادتر می‌شود.

معاون نخست‌وزیر روسیه در سخنانش گفت که هیچ کس جز سازمان ملل و سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد، فائو نمی‌تواند این مشکل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کند.

وی افزود: یک نفر باید باشد تا جلوی تاثیرگذاری سیاسی بر چرخه تامین غذا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرد.

پست بعدی

دولت آقای رئیسی در اصل نقطه اتصال تمام اصولگرایان است/بحث تغییر یک وزیر فقط می‌تواند یک نماد باشد

ش ژوئن 18 , 2022
اعتمادآنلاین| هدایت آقایی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره تغییر و تحول در دولت و پذیرفتن استعفای وزیر کار از طرف رئیس‌جمهور و اینکه آیا این تغییر و تحولات در دولت ادامه خواهد داشت آن هم با توجه به اینکه در یکسالی که دولت روی کار آمده نتوانسته در مسائل اقتصادی چندان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000