رئیس جمهور: آمریکا راه افول و ضعف را طی می‌کند/هواپیما با ۷۲ سرنشین بسازید

اعتمادآنلاین|

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت گفت: حرکت جهادی در کشور مورد حمایت قرار بگیرد و دولت این مجموعه را به عنوان بازوان پرتوان خودش مورد حمایت قرار دهد.

به گزارش فارس، امروز آمریکایی ها می خواهند ما را محدود کنند؛ مگر تحریم ها توانسته ما را محدود کند؟ اگر ما توانستیم راه برون رفت از تحریم ها را دنبال کنیم حرکت جهادی بوده است.

رئیس دولت با بیان اینکه تحریم ها را باید خنثی کرد گفت: تعجب می کنم آمریکایی ها از سویی اعلامی می کنند آماده توافق با ایران هستیم اما از طرفی بر لیست تحریم ها می افزایند.

وی افزود: اینکه اعلام می کنیم به آمریکا اعتماد نداریم دنیا باید به ما حق دهد که ما به این ها اعتماد نداریم، این ها میثاق شکن هستند.

رئیسی در بخشی از سخنان خود گفت: چند سال پیش به تاتارستان رفتم، در آن‌جا به مجموعه هلیکوپترسازی رفتم. امکاناتی که دیروز من در اصفهان دیدم بسیار گسترده‌تر و دقیق‌تر از تاتارستان بود.

وی گفت: انواع پرنده‌ها در شرکت ایرانی با استانداردهای دنیا ساخته می‌شود. من از آن‌ها خواستم هواپیمایی با ۷۲ سرنشین را بسازند. این انتظارِ تحقق‌ناپذیر نیست.

در حال تکمیل…

پست بعدی

احتمال بازی تدارکاتی فوتبال ایران با مجارستان

ج ژوئن 17 , 2022
اعتمادآنلاین| سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم در خصوص درخواست ایران از مجارستان برای برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان خبر داد. به گزارش فارس، رئیس کمیته ملی المپیک در این باره، اظهارداشت: من همین الان در محل فدراسیون فوتبال مجارستان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000