عربستان از قطر برای شرکت در نشست کشورهای عربی با بایدن دعوت کرد

اعتمادآنلاین|

تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر از سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان برای شرکت در نشست ۱۶ ژوئیه به میزبانی این کشور با حضور جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دعوت نامه رسمی دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از عربی۲۱، براساس اعلام خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، بایدن در جریان حضورش در عربستان دراجلاسی شرکت می‌کند که پادشاه عربستان با حضور رهبران شورای همکاری خلیج فارس بعلاوه مصر، اردن و عراق در آن حضور دارند.

پیشتر دیوان سلطنتی عربستان اعلام کرده بود که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در اواسط ماه آینده به دعوت ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه این کشور در ۱۵ و ۱۶ ژوئیه به عربستان سفر می‌کند.

واس در گزارش خود، خاطرنشان کرد عربستان در روز دوم سفر بایدن شاهد نشست مشترک پادشاه اردن و روئسای جمهور مصر و عراق خواهد بود.

پست بعدی

پیام ما به منطقه وجهان، پیام صلح و آرامش است/ حضور بیگانگان و نیروهای فرامنطقه‌ای را علت ناامنی در منطقه می‌دانیم

ج ژوئن 17 , 2022
اعتمادآنلاین| امیر آشتیانی، وزیر دفاع در بازدید از مراحل ساخت ناوشکن، شناورهای سطحی و زیر سطحی گفت: توسعه قدرت در همه ی ابعاد دفاعی اعم از زمینی و هوایی و بویژه دریایی از اولویت های برنامه های دفاعی کشور است. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000