صعود نوشاد عالمیان به جمع۱۶ بازیکن برتر مسابقات زاگرب

اعتمادآنلاین|

در ادامه مسابقات کانتندر کرواسی نوشاد عالمیان با پیروزی ارزشمند ۳ بر یک مقابل مارتین آلگرو دارنده رتبه بندی ۸۸ جهان به مرحله یک هشتم پایانی رقابتهای انفرادی کانتندر زاگرب راه یافت.

​به گزارش فارس، نماینده کشورمان در گیم نخست ۱۱ بر ۷ پیروز میدان شد اما در گیم دوم ۱۲ بر ۱۰ بازی را به حریف بلژیکی خود واگذار کرد.

در ادامه گیم‌های سوم و چهارم ۱۱ بر ۹ به سود نماینده کشورمان به اتمام رسید و در مجموع ۳ بر یک با پیروزی عالمیان خاتمه یافت.

بدین ترتیب عالمیان با از پیش رو برداشتن حریف قدرتمند بلژیکی، در دور بعد میبایست با برنده دیدار چوآنگ با رده بندی ۱۸ جهان از چین تایپه و اویدیو با رتبه بندی ۵۲ از رومانی روبرو شود.

پست بعدی

«بایدن» یا جوک می‌گوید یا نمی‌داند مردم توان خرید غذا ندارند

پ ژوئن 16 , 2022
اعتمادآنلاین| «تولسی گابارد» نماینده سابق کنگره آمریکا امروز پنجشنبه در پیامی توییتری با انتقاد شدید از رییس جمهور کشورش تأکید کرد: «بایدن» گفت هرگز به اندازه الان درباره آمریکا خوش‌ بین نبوده است. او مدت زیادی است که سکان امور را به دست گرفته است. وی یا دارد جوک می‌ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000