عامل پنچر کردن آمبولانس و جان باختن کودک ۲ساله دستگیر شد

اعتمادآنلاین|

دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری شخصی که با پنجر کردن چرخ های آمبولانس در خیابان شهید بهشتی تهران موجب جان باختن کودک ۲ ساله بیمار شده بود، خبر داد.

علی صالحی افزود: راننده اتوبوسی که روز سه شنبه اقدام به پنچر کردن لاستیک های آمبولانس اورژانس کرده بود در کمتر از ۲۴ ساعت، شناسایی و دستگیر شده است.

به گزارش ایرنا، وی یادآور شد: بنابر گزارش اورژانس تهران، روز سه‌شنبه ۲۴ خرداد به دلیل شرایط ترافیکی خیابان شهید بهشتی و نبود جای پارک مناسب و حال وخیم دختربچه ای دو ساله که در مطب پزشک دچار مشکل تنفسی شده بود، نیروهای اورژانس به ناچار برای نجات جان بیمار، آمبولانس را در خط ویژه پارک کردند و پس از عملیات احیاء، قصد انتقال کودک مورد نظر را داشتند که متوجه می شوند دو عدد از چرخ‌های آمبولانس توسط فردی ناشناس، آسیب دیده و بادهای لاستیک آن خالی شده است.

صالحی اظهار داشت: در ادامه، نیروهای اورژانس درخواست حضور آمبولانس دیگری را دادند که آمبولانس دوم هم در محل حاضر شد، اما متأسفانه طولانی شدن روند انتقال به‌ دلیل اتفاق به‌ وجود آمده باعث وخامت مجدد حال کودک شد و این دختربچه دوساله جان خود را از دست داد و از تلاش‌های نیروهای اورژانس نیز کمکی بر نیامد.

این مقام قضایی تصریح کرد: به محض اطلاع از موضوع و با توجه به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و مشخص شدن نحوه پنچر کردن لاستیک‌های آمبولانس، شناسایی و دستگیری فرد خاطی در دستور کار دادستانی تهران و دادسرای جنایی قرار گرفت و پس از بررسی های لازم طی عملیاتی متهم در منزل خود در خانی آباد دستگیر شد.

دادستان تهران خاطرنشان کرد: این متهم که راننده اتوبوس است با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می برد و جسد کودک ۲ ساله هم برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است.

وی تأکید کرد: تحقیقات در مورد این پرونده در دادسرای جنایی تهران ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

پست بعدی

محسنی اژه‌ای: رفع مشکلات بخش قضایی استان قم دردستور کار است

پ ژوئن 16 , 2022
اعتمادآنلاین| حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در بدو ورود به استان قم در گفت وگویی ضمن اشاره به اهداف سفرهای استانی هیات عالی قضایی ، اظهار کرد: قم وطن اصلی ماست؛ هدف از سفر به این استان، زیارت مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و دیدار با مردم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000