هشدار اسرائیل به بشار اسد: کاخ‌هایت را بمباران خواهیم کرد!

اعتمادآنلاین|

روزنامه اسرائیلی جروزالم‌پست به نقل از سایت «ایلاف» نوشت: اسرائیل، بشار اسد را تهدید کرده است که اگر همکاری نظامی با ایران را کاهش ندهد، کاخ‌های او بمباران خواهد شد.

به گزارش بهارنیوز، سایت «ایلاف» به نقل از منبعی که نام آن را فاش نکرده است، می‌افزاید اسرائیل با ارسال پیامی به بشار اسد، نسبت به همکاری‌های نظامی با تهران و انتقال تسلیحات ایران به سوریه هشدار داده و تهدید کرده است که در دور بعدی حملات، کاخ‌های بشار اسد را بمباران خواهد کرد.

روزنامه جروزالم‌پست با پوشش این گزارش نوشته است که نمی‌تواند به طور مستقل صحت و سقم این خبر را تایید کند، اما می‌گوید وزارت دفاع اسرائیل از واکنش به این خبر خودداری کرده است. اسرائیل تاکنون ده‌ها عملیات نظامی علیه مواضع نیروهای ایرانی یا نیروهای وفادار به آن در سوریه انجام داده است. آخرین نمونه آن حملات هوایی روز ۲۰ خرداد اسرائیل به فرودگاه دمشق است که منجر به تعطیلی آن شده است.

پست بعدی

باخت بزرگ ایران/ بی‌عملی ایران باعث شده اروپا از مصر گاز وارد کند!

پ ژوئن 16 , 2022
اعتمادآنلاین| اسرائیل، مصر و اتحادیه اروپا، روز چهارشنبه ۲۵ خرداد (۱۵ ژوئن) توافق افزایش فروش گاز مایع طبیعی به اتحادیه اروپا را امضا کردند. به دنبال حمله روسیه به اوکراین، کشورهای اتحادیه اروپا در تلاش‌اند تا وابستگی خود به واردات نفت و گاز از روسیه را کاهش دهند. توافق اخیر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000