حمایت از شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان، در اولویت برنامه‌های نیروی دریایی است

اعتمادآنلاین|

امیر دریادار شهرام ایرانی در بازدید از شرکت‌های کشتی‌سازی در جنوب کشور، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت‌های چشمگیر متخصصان و دانشمندان حوزه صنایع دریایی، در رسیدن به توانمندی ساخت و توسعه تجهیزات دریاپایه، مطابق با استانداردهای جهانی و بین‌المللی گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش، قطعا نقش حمایتی خود را نسبت به شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان، ایفا خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص حضور مقتدرانه در دریاها، اظهار داشت: مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری، برای حفظ و ارتقای توانمندی‌های دفاعی کشور در حوزه دریا، به ظرفیت و دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان، توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، حضور اثرگذار این نیرو در اقیانوس‌ها را با وجود تحریم‌های ظالمانه نتیجه حمایت از دانش و توان بومی جوانان کشورمان دانست و تصریح کرد: ثمره همه این تلاش‌ها، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در آب‌های دوردست و بالا رفتن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

پست بعدی

مسکو، سفیر رژیم صهیونیستی را در پی حمله به فرودگاه دمشق احضار کرد

چ ژوئن 15 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه عبری‌ «یدیعوت آحارانوت»، شامگاه امروز (چهارشنبه)، از احضار «اسحاق بن زوی» سفر رژیم صهیونیستی در روسیه خبر داد. ​به گزارش فارس، بنابر گزارش این رسانه عبری، روسیه از سفیر تل‌آویو درباره حمله اخیر به فردوگاه بین‌المللی دمشق توضیح خواسته است و توجیه حمله به باند فرود فرودگاه دمشق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000