به اذن خداوند غرور سعودی‌ها و اماراتی‌ها در یمن لگدمال شد

اعتمادآنلاین|

«سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) با بزرگان و سران قبائل استان الحدیده دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

​به گزارش فارس، به نوشته وبگاه شبکه الحدیده، الحوثی در این دیدار خطاب به حاضرین گفت که آن‌ها با ایستادگی و فداکاریشان، امید دشمنان یمن را نا امید کرده و تعهد و وفاداری خود را به خداوند، مردم و امت اسلامی ثابت کرده‌اند.

رهبر جنبش انصارالله یمن، در این راستا، الحدیده را نماد بزرگی از مظلومیت مردم یمن دانست و گفت که ائتلاف سعودی با هدف قرار دادن بندر الحدیده و صیادها عامل رنج بزرگ مردم این استان است.

او افزود: «اقدامات ائتلاف متجاوز به یمن در استان الحدیده و دیگر مناطق، بدترین صفحات تاریخ این ائتلاف را رقم زده است و در این میان منطقه الدریهمی از مهم‌ترین نمادهای ماندگار در تاریخ یمن به واسطه ایستادگی عظیم و اسطوره‌گونه و قهرمانانه مردم این منطقه است.»

سید عبدالملک الحوثی تأکید کرد: «باید از بر اساس ایمان و اعتقادمان اقدام کنیم و در تمامی مراحل و شرایط با یکدیگر همکاری داشته باشیم، به اذن خداوند در این سال‌ها غرور سعودی‌ها و اماراتی‌ها که بر پایه وابستگی آن‌ها به آمریکا و اسرائیل بود از بین رفت.»

رهبر جنبش انصارالله یمن همچنین گفت که بخش بزرگی از نبرد دشمن، جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی برای ایجاد یأس و نا امیدی و از بین بردن روحیه مردم یمن است.

او در قسمت دیگر سخنان خود به لزوم توسعه کشاورزی در استان الحدیده تأکید کرد و گفت که این استان از مهم ترین مناطق برای تولید محصولات کشاورزی است و لازم است تا همه در این راستا و همچنین توسعه زکات برای از بین بردن فقر و مشکلات مردم تلاش کنند.

الحوثی همچنین به مسأله آوارگان در استان الحدیده اشاره کرد و گفت که آن‌ها نیاز به توجه ویژه مقامات دارند. او همچنین با بیان اینکه مردم استان الحدیده مسامحه‌گر و به دور از دشمنی و اختلاف هستند، از وضعیت امنیت در این استان ابراز رضایت کرد و گفت که مردم بسیاری از مشکلات خود را برادرانه حل و فصل می‌کنند و لازم است تا همکاری بیشتری با نهادهای امنیتی صورت گیرد.

وی همچنین به مشکل برق‌رسانی در استان الحدیده اشاره کرد و گفت که در فصل گرما تمامی تلاشها در این راستا به کار گرفته شده و «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن تمامی مولدهای برق باقی مانده در ساختمان ریاست را به الحدیده فرستاده است.

رهبر جنبش انصارالله یمن در پایان از تمامی مقامات و مسئولان دولت نجات ملی مستقر در صنعاء خواست تا بیش از پیش خود را به مردم و جامعه نزدیک کنند.

استان الحدیده به عنوان شریان حیاتی یمن از سمت دریا از ابتدای محاصره همه جانبه این کشور عمل کرده و در چندین نوبت ائتلاف سعودی برای اشغال کامل این استان اقدام کرده و هربار با شکست مواجه شده است. با وجود توافق صلح استکهلم سوئد در اکتبر ۲۰۱۸ میان دولت صنعاء و دولت خواخوانده وابسته به ریاض، اما مناطق مختلف این استان به خصوص الدریهمی به صورت روزانه در معرض حملات و نقض آتش‌بس از سوی عناصر وابسته به ریاض و ابوظبی قرار دارد.

پست بعدی

تصادف آمبولانس با کامیون در شیراز/تکنسین اورژانس جان باخت

چ ژوئن 15 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدهادی قانع عصر چهارشنبه ۲۵ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: ساعت ۱۶ , ۳ دقیقه امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شیراز، به‌دنبال دریافت گزارش شهروندان مبنی بر وقوع تصادف دو دستگاه خودرو، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳ و گروه امداد و نجات جاده ای را به محل حادثه در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000