افراد دوتابعیتی طبق قانون در سمت‌های مدیریتی به کار گرفته نمی‌شوند

اعتمادآنلاین|

​محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما برای منع به کارگیری افراد دوتابعیتی در سمت‌های مدیریتی قانون داریم.

به گزارش فارس، وی افزود: طبق قانون کسانی که دارای تابعیت مضاعف هستند و یا اقامت یا گرین‌کارت کشور دیگری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند در سمت‌های مدیریتی به کار گرفته نمی‌شوند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: در مورد هنرپیشه‌ها هم بهتر است هنرپیشه‌هایی که در محافل خارجی شئونات کشور و مردم و نظام ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ نمی‌کنند، در داخل به کار گرفته نشوند.

جوکار خاطرنشان کرد: درست این است که رسانه ملی ما از هنرمندانی که در محافل خارجی رعایت شئون اخلاقی و اسلامی ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رعایت نمی‌کنند، به کار نگیرد.

پست بعدی

رسیدگی ماهانه به بیش از ۳۰۰ پرونده در شعب دادگاه‌های تجدیدنظر

چ ژوئن 15 , 2022
اعتمادآنلاین| شست قضات دادگاه‌های تجدیدنظر استان تهران با حضور عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه و علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران در مجتمع قضائی غدیر برگزار شد. به گزارش مهر، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران در این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000