مسدود شدن دوباره خیابان آپادانا اصفهان بر اثر ریزش شبکه فرسوده فاضلاب

اعتمادآنلاین|

ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه بیست و چهارم خردادماه جاری به دلیل حفره ایجاد شده در میدان فیض، ابتدای خیابان آپادانا اول شهر اصفهان، گروه مدیریت بحران آبفای استان اصفهان در محل حضور یافت و با همکاری پلیس راهور اقدام به مسدود کردن خیابان نمود‌.

به گزارش فارس، به نقل از روابط عمومی آبفا اصفهان، این حادثه به دلیل فرسودگی و ریزش خط انتقال فاضلاب غرب به شرق با قطر ۱۸۵۰ در ۱۱۵۰ میلی‌متر در جنوب شهر اصفهان رخ داد، این خط انتقال از نوع بتونی و فکی شکل بوده و بیش‌ از نیم قرن از اجرای آن می‌گذرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد حداقل ۴۰ متر از این خط انتقال نیازمند بازسازی فوری است که پیش‌بینی می‌شود تا ظهر فردا ادامه یابد، در حال حاضر بخشی از جریان فاضلاب این منطقه از مسیر جایگزین و از طریق خط انتقال فاضلاب خیابان آبشار به تصفیه خانه فاضلاب جنوب منتقل می‌شود.

به گزارش آبفا اصفهان، حادثه مشابهی نیز ۱۶ فرودین ماه امسال در ۴۰۰ متری همین مکان اتفاق افتاده بود.

پست بعدی

جلب رضایت اولیای دم برای زندانی محکوم به قصاص در ایلام

س ژوئن 14 , 2022
اعتمادآنلاین| ایلام عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام گفت: با تلاش چند ماهه و فعالیت‌های مستمر گروه جهادی صلح و سازش در دادسرای عمومی و انقلاب ایلام و همچنین اعضای هیأت صلح، این گروه جهادی موفق به جلب رضایت اولیای دم برای یک زندانی محکوم به قصاص شدند. ​به گزارش فارس، به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000