آغاز چهارمین نشست سوریه و روسیه درباره بازگشت آوارگان سوری

اعتمادآنلاین|

نشست‌های‌ مشترک بین هیئت‌های وزارتی هماهنگی سوریه و روسیه با هدف دستیابی به توافقنامه‌های همکاری در چندین زمینه و توزیع کمک‌های بشردوستانه در چندین منطقه، در کاخ کنفرانس‌های دمشق و در تعدادی از استان‌ها آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، این نشست‌ها بین هیئت‌های وزرای هماهنگی سوریه و روسیه با حضور نمایندگان سازمان ملل متحد، کمیته بین المللی صلیب سرخ و سایر سازمان های بشردوستانه برگزار می‌شود.

این نشست‌ها همچنین شامل جلسات مشترک دو طرف در استان‌های مختلف در بخش‌های اقتصاد، تجارت، آموزش عالی، آموزش، بهداشت، دادگستری، فرهنگ، اداره محلی، محیط زیست، انرژی، کشاورزی، اصلاح زراعی، حمل و نقل و صنعت و توزیع کمک‌ها و کتاب‌های درسی در تعدادی از مناطق سوریه است.

خبرگزاری دولتی سوریه «سانا» گزارش داد که این نشست‌ها حدود سه روز به طول می‌انجامد.

پست بعدی

توانمندسازی، حرفه‌آموزی و حمایت از خانواده‌های ⁧‫کودکان کار‬⁩ در دستور کار قرار دارد

س ژوئن 14 , 2022
اعتمادآنلاین| علیرضا زاکانی عصر سه شنبه در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: کودکان کاری که در سطح تهران دیده می‌شوند، نور چشم ما هستند و باید از این شرایط خارج شوند. در قالب یک طرح جامع، توانمندسازی، حرفه‌آموزی و حمایت از خانواده‌های ⁧‫کودکان کار‬⁩ را در دستور کار قراردادیم. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000