خانواده دعایی بیانیه داد

اعتمادآنلاین|

​خانواده مرحوم سیدمحمود دعایی بیانیه ای را به منظور قدردانی از همراهی و همدردی‌های اقشار مختلف جامعه با آنها منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، در بیانیه خانواده مرحوم سید محمود دعایی این چنین آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تبارک و تعالی؛ ان الذین امنوا و عملو الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا.

اگرچه بار سنگین رحلت پدر بزرگوار و عزیز دل مان مجاهد راه خدا و یار راستین و دیرین امام و انقلاب در روزهای سخت مبارزه برای همیشه بر جانمان سنگینی می کند و جز وعده الهی به بشرالصابرین زخم این فراق و حرمان آن را التیامی نیست اما حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مراسم وداع، تشییع، خاکسپاری، فاتحه و پیامهای تسلیت، نوشته ها، سخنرانی ها و راه اندازی اتاق های گفتگو در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توسط دوستان و فرهیختگانی که با مجاهد بحق پیوسته، سید فضیلت های انسانی و اخلاقی و روحانی نجیب و مهربان سیدمحمود دعایی حشر و نشر داشتند، قدری از سنگینی این مصیبت جانکاه را کاهش داد.

از حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی)، مراجع عظام تقلید، بیت مکرم حضرت امام(ره) بخصوص یادگار گرامی امام آیت الله حاج سید حسن آقا خمینی که چون پدری مهربان قوّت قلبمان بودند، سران محترم قوا، رؤسای محترم مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، رؤسای محترم جمهور اسبق و سابق حجج الاسلام و المسلمین جناب آقایان خاتمی و روحانی، وزرا، معاونان رئیس جمهور و اعضای محترم دولت در ادوار مختلف، رؤسا و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در ادوار مختلف، مقامات و مسئولان محترم کشوری و لشکری، روحانیت محترم و معزز، اندیشمندان، نخبگان و شخصیت های ارزشمند ملی، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و مدیران مسئول محترم روزنامه ها و رسانه های خبری بخصوص مدیران و کارکنان خدوم و شریف موسسه اطلاعات و اقشار مختلف مردم قدرشناس ایران به ویژه مردم شریف تهران، قم، کرمان، یزد و شهر زارچ بخاطر همدردی ها و محبتهای بی دریغ شان نهایت قدردانی و سپاس را داریم. همچنین لازم می دانیم تشکر و امتنان ویژه خود را از دو شخصیت ارجمند حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر جواد محمدی گلپایگانی و جناب آقای سید حسین مرعشی که در این روزهای سخت و تاب سوز چون برادری دلسوز در کنارمان ایستادند، اعلام نمائیم.

از خداوند بزرگ برای ملت عزیز و سرفراز ایران عزّت و سربلندی روزافزون خواستاریم.

خانواده مرحوم سیدمحمود دعایی

٢٤/خرداد/١٤٠٠»

سیدمحمود دعایی، مدیرموسسه اطلاعات ایران ظهر امروز ـ یکشنبه ـ ۱۵ خرداد ماه ـ در سن ۸۱ سالگی بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

دعایی متولد ۳۰ فروردین ماه ۱۳۲۰ در شهر یزد بود که از سال ۱۳۵۹ تاکنون سرپرستی موسسه اطلاعات را بر عهده داشت. او عضو مجمع روحانیون مبارز از سال ۱۳۶۶ تاکنون و نماینده شش دوره ابتدایی مجلس شورای اسلامی از ابتدا تا سال ۱۳۸۳ بوده‌ است.

دعایی یکی از همراهان امام (ره) در دوران اقامت در شهر نجف بود. او سفیر ایران در عراق بین سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۵۸ بود.

پست بعدی

دادگاه مقصران متروپل علنی برگزار شود

س ژوئن 14 , 2022
اعتمادآنلاین| تعدادی از حقوقدانان مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی، پس از حضور در محل حادثه متروپل، در پیامی از رئیس قوه قضائیه درخواست کردند؛ دادگاه متروپل علنی باشد و با مقصران حادثه، قاطعانه برخورد شود. ​به گزارش فارس، تعدادی از حقوقدانان با صدور پیامی، درخصوص حادثه متروپل نکاتی را از رئیس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000