بمباران اهداف غیر نظامی در دونتسک وحشیانه بوده است

اعتمادآنلاین|

«دیمیتری پسکوف»، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، بمباران اهداف غیرنظامی توسط اوکراین در دونتسک را که چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت، وحشیانه توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از نووستی، پسکوف در پاسخ به این پرسش که کرملین این اطلاعات را چگونه ارزیابی می‌کند و آیا تصمیمی برای کمک گرفته شده است یا خیر، گفت: «می‌خواهم موضوعی را بیان کنم که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور درباره آن صحبت کرد و آن اینکه وظیفه اصلی عملیات نظامی ویژه این است که امنیت و حفاظت از مردم را در لوهانسک و دونتسک تضمین کند. به همین دلیل، بله، همانطور که می‌بینیم، ابعاد بیشتری از بمباران کاملا وحشیانه علیه اهداف غیرنظامی روشن می‌شود و در روزهای اخیر نیز شاهد چنین حملاتی بوده‌ایم».

پیش از این، «دنیس پوشلین»، رئیس‌جمهوری خلق دونتسک گفته بود که با توجه به افزایش بمباران دونتسک توسط نیروهای اوکراینی، از روسیه درخواست نیروهای ائتلاف اضافی کرده است.

مراکز و تأسیسات غیرنظامی در دونتسک طی ساعات گذشته مورد بمباران شدید اوکراین قرار گرفت که منجر به خسارات مادی و جانی شد.

و مراکز و تأسیسات غیرنظامی در دونتسک در ساعات گذشته مورد بمباران شدید اوکراین قرار گرفتند که منجر به خسارات مادی و جانی شد.

پست بعدی

بایدن اواسط جولای به عربستان سفر می‌کند

س ژوئن 14 , 2022
اعتمادآنلاین| دربار پادشاهی عربستان اعلام کرد که «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا طی روزهای پانزدهم و شانزدهم جولای به ریاض سفر می‌کند. به گزارش ایلنا، به نقل از روسیا الیوم، در بیانیه درباره پادشاهی عربستان آمده است که بایدن از عربستان بازدید و با «سلمان بن عبدالعزیز»، پادشاه و «محمد بن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000