اطلاعات سامانه‌های شهرداری کاملا سالم، محفوظ و قابل دسترس است

اعتمادآنلاین|

عبدالمطهر محمدخانی ، سخنگوی شهرداری تهران در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره وضعیت خدمت رسانی سامانه های شهرداری اظهار کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد که با یک حمله سایبری پیچیده و گسترده مواجهیم، تدبیر ابتدایی این بود که آن بخش از خدمات شهرداری تهران که امکان خدمت رسانی به شهروندان به صورت آفلاین برای آنها وجود داشت و قابلیت توقف نداشت همچنان ارایه شود و مابقی خدمات شهرداری که بیش از ۱۷۰ سرویس است به صورت موقت محدود شد تا از پایداری این خدمات و جلوگیری از حملات مجدد اطمینان حاصل شود.

سخنگوی شهرداری افزود: در چند روز اخیر که سامانه های شهرداری بالا آمده، کاملا مشخص است که دسترسی به داده ها از طرف شهروندان وجود دارد و اطلاعات این سامانه ها کاملا سالم، محفوظ و قابل دسترس است.

پیش از این رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفته بود که شهرداری‌ها در همه جای دنیا از سیستم‌های پیچیده امنیتی استفاده نمی‌کنند. در حمله سایبری به شهرداری، اطلاعات مردم تهران به سرقت نرفته است. شب اول حمله سایبری به سامانه‌های شهرداری قطع موقت دادیم. پس از ۴ – ۵ ساعت ویروس را پیدا کردیم و خدمات به روال برگشت.

پست بعدی

شهرام گیل‌آبادی استعفا داد

س ژوئن 14 , 2022
ایسنا نوشت: شهرام گیل‌آبادی از عضویت در هیأت مدیره صندوق اعتباری هنر استعفا کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000