پیروزی تیم ملی هندبال ساحلی ایران مقابل آمریکا در قهرمانی جهان

اعتمادآنلاین|

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در اولین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان آمریکا را شکست داد.

به گزارش ایسنا، هندبالیست‌های نوجوان ایران در نخستین دیدار خود از رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ مقابل آمریکا به میدان رفتند که با نتیجه ۲ بر صفر توانستند مقابل آنها به برتری برسند.

ملی‌پوشان نوجوان ایران در این مسابقات با آمریکا، قطر و سوئد همگروه هستند. آنها در دومین دیدار خود امروز و از ساعت ۱۸:۱۰ به مصاف تیم قطر خواهند رفت.

این مسابقات در شهرهراکلیون جزیره کرت یونان با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه در حال برگزاری است. سه تیم برتر هر گروه به دو گروه اصلی شش تیمی راه پیدا می‌کنند.

پرهام ایمانی، متین گلدان، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمد مهدی، حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علی‌پور ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند.

مهدی قشقایی‌راد به عنوان سرمربی، رضا مصباحی و حبیب‌الله بردسیری به عنوان مربی، غلامحسین نیکویی به عنوان سرپرست و رضا سرسنگی به عنوان تراپیست کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند. آنتونیو گرا پی‌شه نیز به عنوان مدیر فنی در کنار تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارد.

پست بعدی

بحران‌آفرینی دیگری از مقتدی صدر، مرد همواره بحران‌آفرین عراق!

س ژوئن 14 , 2022
اعتمادآنلاین| سید عماد حسینی- گرچه عراق از نظر دارا بودن شخصیت‌های جنجالی کم و کسری خاصی ندارد، اما باید اعتراف کرد مقتدی صدر با فاصله زیادی از همه رقبای خود حتی رهبران داعش در جلب توجه رسانه‌ای پیشتاز است. مواضع متناقض مخالفت و اعتراض به همه مسائل (دقیقاً همه شرایط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000