رییسی نامه‌ای از سوی بایدن دریافت نکرده است

اعتمادآنلاین|

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره شایعه ارسال نامه‌ای از رییس‌جمهوری آمریکا به رییس جمهوری ایران، تصریح کرد: نامه ای از سوی رئیس جمهور آمریکا دریافت نشده است. البته پیغام هایی برای ایران می فرستند اما مهمتر از ارسال پیغام، اقدام عملی برای بازگشت به تعهدات و رفع تحریم های غیرقانونی علیه ملت ایران است.

به گزارش فارس، علی بهادری جهرمی افزود: دولت از ابتدا اعلام کرد که به دنبال خنثی سازی تحریم‌ها است و در عین اینکه دولت میز مذاکره را برهم نزده است. صدور قطعنامه آژانس پس از سفر مدیرکل آژانس به رژیم صهیونیستی نشان از عدم استقلال آژانس و دستوری بودن قطعنامه اخیر دارد.

بهادری جهرمی با بیان اینکه نهادهای بین‌المللی باید مستقل عمل کنند و طبق مقررات بین‌المللی اقدام نمایند، اظهار کرد: ایران شفاف‌ترین فعالیت های هسته‌ای را دارد. ایران میز مذاکره را ترک نکرده، ولی سخنان حقی دارد که انتظار دارد شنیده شود و سیاست فشار حداکثری تاثیری در مذاکرات نخواهد داشت.

پست بعدی

مشاوران املاک چه بلایی سر بازار مسکن آورده‌اند؟

س ژوئن 14 , 2022
اعتمادآنلاین| بازار مسکن در ایران طی سال‌های اخیر یکی از متلاطم ترین بازارهای کشور بوده است. جهش چندباره قیمت در بازار مسکن طی سال‌های اخیر را شاید بتوان بی سابقه ترین التهاب در بازار مسکن دانست به طوری که تنها به عنوان نمونه میانگین قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000