هیچ نشانه جدی مبنی بر شکل گیری جنگ میان دو طرف وجود ندارد

اعتمادآنلاین|

عبدالله بو حبیب، وزیر خارجه لبنان در گفت‌وگو با روزنامه النهار با اشاره به تشدید اختلافات و مناقشه مرزی کشورش با رژیم صهیونیستی هرگونه احتمال جنگ میان دو طرف را رد کرد.

به گزارش ایسنا، وی در این باره گفت: علی‌رغم تهدیدهای متقابل میان اسرائیل و حزب‌الله، اما هیچ نشانه جدی مبنی بر جنگ وجود ندارد و این را بر اساس اطلاعات دقیق محافل مربوطه می‌گوییم.

بو حبیب افزود؛ آموس هوکشتاین، میانجی آمریکا برای تعیین مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی پاسخ یکپارچه لبنان را درباره منطقه دریایی توافق شده خواهد شنید.

وی ابراز خوش بینی کرد که مذاکرات لبنان و رژیم صهیونیستی درباره ترسیم مرزها به توافق منجر شود.

بو حبیب ادامه داد: لبنان و آمریکا خواهان توافق هستند و آمریکایی‌ها و مسئولان سازمان ملل نیز می‌گویند که اسرائیلی‌ها هم تمایل به توافق دارند.

پست بعدی

شرایط وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی تغییر کرد

س ژوئن 14 , 2022
اعتمادآنلاین| برخی متقاضیانِ چشم‌انتظارِ وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی که به توصیه بنیاد مسکن برای دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی اقدام کرده‌اند می‌گویند مسئولان بانک به آنها گفته‌اند اگر این وام را بگیرید دیگر وام ۲۰۰ میلیونی به شما تعلق نمی‌گیرد و البته بعضی دیگر هم عنوان کرده‌اند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000