روسیه: ۲۰۱ هواپیما، ۱۳۰ بالگرد و ۳۵۲۵ تانک اوکراین را منهدم کردیم

اعتمادآنلاین|

«ایگور کوناشنکف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که ارتش این کشور تاکنون ۲۰۱ هواپیما، ۱۳۰ بالگرد و ۳ هزار و ۵۲۵ تانک و خودرو زرهی اوکراین را منهدم کرده است.

به گزارش مهر، به نقل از خبرگزاری آناتولی، سخنگوی وزارت دفاع روسیه با اشاره به ادامه عملیات ویژه نظامی ارتش این کشور در اوکراین گفت که تسلیحات و تجهیزات نظامی ارسال شده توسط آمریکا و کشورهای اروپایی در مجاورت ایستگاه قطار اداچنویه در استان دونتسک با موشک‌ های با دقت بالا منهدم شده‌ اند.

کوناشنکوف تأکید کرد که پایگاه مزدوران خارجی در لوهانسک و ۲ راکت‌ انداز چند لوله‌ ای در خارکیف و لوهانسک هم منهدم شده‌ اند.

وی در ادامه تصریح کرد که نیروهای تاکتیکی هوایی روسیه در شهر لیسیچانسک واقع در لوهانسک یک مرکز فرماندهی و یک سامانه پدافند هوایی «بوک-ام۱» متعلق به ارتش اوکراین را هدف قرار داده و ۶۳ محل جمع‌ آوری یگان‌ ها و تجهیزات نظامی فنی را منهدم کرده اند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه سپس افزود که بر اثر این حملات بیش از ۱۲۰ نیروی ملی‌ گرای اوکراینی کشته شده و ۲ تانک، ۷ توپ هویتزر و ۱۱ خودرو نظامی نیز از کار افتاده اند.

وی متذکر شد که سامانه‌های پدافند هوایی روسیه طی یک روز ۸ پهپاد اوکراین را سرنگون کرده و یگان‌ های توپخانه‌ ای و موشکی مسکو نیز ۲۴۷ منطقه نظامی را هدف قرار داده‌ اند.

کوناشنکوف گفت که تاکنون ۲۰۱ هواپیما، ۱۳۰ بالگرد، ۱۱۹۶ پهپاد، ۳۳۸ سامانه پدافند هوایی، ۳۵۲۵ تانک و خودرو زرهی، ۵۱۵ راکت‌انداز چند لوله‌ای، ۱۹۳۳ هویترز و خمپاره انداز و ۳۵۸۳ خودرو ویژه نظامی منهدم شده است.

پست بعدی

یک میلیون اظهارنامه مالیات از اصناف دریافت شد

د ژوئن 13 , 2022
اعتمادآنلاین| هر سال خرداد و تیر ماه فصل پرداخت مالیات عملکرد مشاغل و اصناف و همچنین شرکت‌ها است، در این زمینه امروز جلسه‌ای با حضور 50 نماینده از اتاق اصناف ایران و اتاق‌های صنفی در استان‌ها با رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی، وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس کمیسیون اقتصادی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000