الزام دانشگاه به اجرای آیین‌نامه پوشش دانشجویان

اعتمادآنلاین|

حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست این هفته هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه یکی از شاخص های مدیریت، سرعت و زمان بندی درست کارهاست گفت: خوشبختانه در حال حاضر مدیریت جدید دانشگاه از مرحله استقرار عبور کرده و فعالیت های دانشگاه به سرعت پیگیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تأکید بر عامل مهم زمان در پیشرد همه فعالیت ها و مشخص بودن سقف زمانی کارها افزود: با هماهنگی معاونت توسعه همه پرداختی های دانشگاه باید در حداکثر بازه زمانی سه ماه پرداخت شود. ضمن اینکه نامه های کارشناسی پروژه‌ها باید کمتر از یک هفته تعیین تکلیف شود و در صورتی‌که این زمان بیشتر شود باید در نامه دیگری علت تأخیر گزارش شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌ای که ۷ سال تعطیل می شود به‌اندازه دو برابر آن پروژه خسارت به سازمان وارد می‌شود، گفت: با توجه به شاخص های تورم در ایران این عدد در کشور ما خیلی بزرگ‌تر است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر قناعتی با اشاره به وجود جریانی که روحیه دانشجویان را به انواع و اقسام روش‌ها تضعیف می‌کند، گفت: خط قرمز من این است که کسی بخواهد روحیه و انگیزه دانشجویان را تضعیف کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، الزام رعایت پوشش حرفه‌ای در دانشگاه را یادآور شد و گفت: من به‌عنوان مسئول دانشگاه تا زمانی که هستم اجازه نخواهم داد افرادی که با نظام دشمنی دارند به هدفشان برسند. ما می‌خواهیم در دانشگاه انسان تربیت کنیم و نباید کسی مانع تربیت صحیح بچه‌های ما شود. آیین‌نامه پوشش دانشجویان مصوبه سال ۱۳۹۳ دانشگاه باید با دقت و آرامش، اجرایی شود.

پست بعدی

کلیشه‌ها و قالب‌های جنسیتی در طول تاریخ بر نهادها و برنامه‌ریزی شهری تاثیری عمیق داشته‌اند

د ژوئن 13 , 2022
اعتمادآنلاین| زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح طلب طی یادداشتی برای روزنامه اعتماد نوشت: فاطمه شعبانی یکی از زنان کنشگر محله دانشگاه تهران است وی که سال‌هاست به عنوان نماینده این محله در راهروها و ساختمان‌های گوناگون مدیریت شهری و وزارت مسکن و شهر‌سازی و سازمان بازرسی و… حرکت می‌کند تا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000