توضیحات وزیر کار در خصوص حقوق بازنشستگان برای نمایندگان قانع کننده نبود

اعتمادآنلاین|

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

به گزارش ایسنا، ‌«جلسه‌ غیر علنی امروز با حضور وزیر تعاون‌، کار و رفاه‌ اجتماعی درخصوص ‎حقوق‌ بازنشستگان برای نمایندگان قانع کننده نبود.

با تاکید نمایندگان پرداخت‌ حقوق‌ بازنشستگان باید طبق میزان‌ پرداختی‌ آنها به‌صندوق در زمان اشتغال‌ باشد.در غیر این‌صورت مجلس درخواست ابطال داده و آن‌را ازطریق‌ قانون پیگیری‌ خواهد کرد‌.

جلسه غیرعلنی مجلس با حضور وزیر جهاد کشاورزی و رئیس بانک مرکزی در اعتراض به بالا رفتن قیمت ‎کالاهای‌اساسی و همچنین موضوع تامین ‎نهاده‌های‌ دامی برای مرغداران و دامداران تشکیل شد که متاسفانه رضایت بخش نبود.تاکید مجلس بر مدیریت بازار توسط دولت است.»

نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه ای غیر علنی با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی و نیز رئیس کل بانک مرکزی به بررسی آخرین وضعیت تامین کالاهای اساسی و نهاده های کشاورزی و نیز پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پرداختند.

پست بعدی

حمله مسلحانه به اتوبوس کارکنان فرودگاه مزار شریف در شمال افغانستان

ی ژوئن 12 , 2022
اعتمادآنلاین| عناصر مسلح عصر امروز یکشنبه به یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان فروگاه مزار شریف در شمال افغانستان حمله کردند. به گزارش ایسنا، شبکه خبری الجزیره گزارش داد که در این حمله مسلحانه، شماری از کارکنان کشته و یا زخمی شدند. عصر دیروز شنبه هم یک اتوبوس مسافربری در شرق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000