ایران از حق مسلم دانش هسته‌ای عقب نشینی نمی‌کند

اعتمادآنلاین|

محمدرضا میرتاج الدینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه فناوری هسته ای ایران حاصل سال ها تلاش شبانه روزی دانشمندان جوان کشور بوده است که به راحتی از دست نمی رود، افزود: ایران بر اساس اقتدار و صلابت خود و طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت هرگز از حق مسلم خود در مذاکرات هسته ای و رفع تحریم ها عقب نشینی نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه ما از برجام انتظار رفع تحریم ها، عدم بازگشت تحریم ها و انتفاع اقتصادی را داریم، اظهار داشت: در واقع مذاکرات هسته ای برای بهره مندی از فناوری هسته ای انجام شده است و ملت ما بیش از دو دهه بر روی این موضع ایستادگی کرده است و جهان به خوبی مشاهده کرد وقتی ایران روی موضعی ایستادگی کند تا حصول نتیجه پیش می رود.

میرتاج الدینی اضافه کرد: اگر سران ایالات متحده قصد بازگشت به برجام را دارند، باید بدون سیاست هویچ و چماق تحریم ها را برداشته و تضمین دهند تحریم ها بر نمی گردد تا بر همین مبنا ایران نیز طبق اصول برجام به تعهدات خود عمل کند.

وی به گفتگوی اخیر رابرت مالی با دولتمردان کره جنوبی درباره ایران اشاره کرد و این گفت وگو را حرکتی ایذایی از سوی آمریکا دانست و ادامه داد: از آنجائی که صدور قطعنامه مزبور حرکتی سیاسی بود، غربی ها می خواهند ایران را تحت فشار قرار دهند تا از حقوق مسلم خود در برجام و مذاکرات هسته ای دست بردارد.

میرتاج الدینی یادآور شد: انتظار می رود کره جنوبی تحت سلطه آمریکا قرار نگرفته و به زودی اموال بلوکه شده ایران را آزاد کند.

پست بعدی

مجوز بانک مرکزی به صرافی‌ها بابت خرید ارز اسکناس صادرکنندگان با نرخ توافقی و عرضه نامحدود + سند

ی ژوئن 12 , 2022
اعتمادآنلاین| بانک مرکزی به صرافی‌ها اجازه داد ارز اسکناس صادرکنندگان را با نرخ توافقی، خریداری و به متقاضیان ارز – بدون محدودیت – بفروشد. به گزارش فارس، بنابراین گزارش رئیس کل بانک مرکزی امروز بعد از نشست با صرافان، از افزایش عرضه ارز در صرافی ها خبر داده بود، در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000