۷ کشته بر اثر سقوط بالگرد در ایتالیا

اعتمادآنلاین|

طبق گفته سازمان ملی نجات آلپاین "این بالگرد که روز پنجشنبه با هفت سرنشین از فرودگاه لوکا به پرواز درآمده بود چند دقیقه پس از پرواز از رادار محو شد و امروز درحالی که کاملا منهدم شده بود دربلندی‌های کوه کوسنا پیدا شد.

به گزارش ایرنا، به نقل از "سی ان ان"، این شرکت افزود: متاسفانه تمام سرنشینان این بالگرد در این سانحه جان خود را از دست داده‌اند.

قربانیان این حادثه یک خلبان ایتالیایی و شش مسافر از جمله چهار ترکیه‌ای و دو نفر لبنانی هستند که در یک سفر کاری به ایتالیا سفر کرده بودند.

آژانس ملی ایمنی پرواز ایتالیا روز شنبه اعلام کرد که تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و یک کارشناس را به محل سانحه این بالگرد اعزام کرده است.

پست بعدی

آلمان سلاح‌ سنگین به اوکراین می‌دهد

ش ژوئن 11 , 2022
اعتمادآنلاین| آندری ملنیک سفیر اوکراین در برلین روز شنبه در گفت وگو با روزنامه اوکراینی «نوویه ورمیا» از تحویل اولین بسته کمک‌های نظامی آلمان در ۲۲ ماه ژوئن (۱ تیرماه) خبر داد. به گزارش ایرنا، به نقل از راشا تودی،وی افزود، انتظار می‌رود این بسته شامل هفت فروند توپخانه هویتزر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000