نشست مجلس نمایندگان آمریکا درباره افغانستان پشت درهای بسته

اعتمادآنلاین|

قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا قرار است پذیرای اسناد طبقه بندی شده ای در ارتباط با افغانستان و خروج غیرمسئولانه اشغالگران آمریکایی از این کشور پس از ۲۰ سال باشند.

به گزارش مهر، به نقل از وبگاه کنگره آمریکا (هیل)، بر اساس اعلام این وبگاه، کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا ۱۵ ژوئن (چهارشنبه هفته جاری، ۲۵ خرداد ماه) نشست محرمانه ای را پیرامون عملکرد دولت جو بایدن در خروج از افغانستان برگزار می کند.

در نشست جاری قرار است اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا سیاست های دولت کنونی این کشور پیرامون افغانستان را با حضور برخی از مقامات دولتی مورد بحث و بررسی قرار دهند.

یک منبع آگاه در خصوص نشست مذکور گفت که وزارت خارجه آمریکا می خواست دست کم بخشی از جلسه برای عموم مردم هم پخش شود؛ اما اکثر نمایندگان دموکرات اصرار داشتند که نشست پشت درهای بسته برگزار شود.

سخنگوی کمیته خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، درباره این نشست گفت: کمیته در صدد است نشست های علنی و محرمانه پیرامون این موضوع را ادامه دهد تا از این طریق، درک کامل تری از سیاست آمریکا درباره افغانستان ایجاد شود.

گفتنی است که افغانستان پس از ۲۰ سال اشغال این کشور از سوی محور غربی به سرکردگی نظامیان تروریست آمریکایی به بهانه مبارزه با تروریسم، اکنون با مشکلات عدیده ای از قبیل فقر مواجه است.

پست بعدی

تحصن لبنانی ها در مرزهای جنوبی بعد از تشدید پرونده میدان گازی دریایی

ش ژوئن 11 , 2022
اعتمادآنلاین| هدف از این تحصن مطالبه برای حق لبنان در منابع طبیعی‌اش در آب‌های منطقه‌ای بعد از تحولات اخیر در ترسیم مرزهای دریایی با اراضی اشغالی بوده است. به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، تعدادی از نمایندگان مستقل پارلمان نیز به محل تحصن آمدند تا اعتراض خود را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000