افت قیمت دلار و یورو در صرافی‌های بانکی

اعتمادآنلاین|

نرخ فروش یورو امروز در صرافی‌های بانکی با ۳۶۶ تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته ۲۸ هزار و ۳۲۹ تومان معامله شد.

به گزارش ایرنا، قیمت خرید هر دلار توسط صرافی‌های بانکی امروز ۲۶ هزار و ۵۳۴ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۴۸ تومان اعلام شد.

علاوه بر این، بهای خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۶ هزار و ۹۳ تومان و نرخ فروش آن ۲۶ هزار و ۳۳۰ تومان بود.

این در حالی است که نرخ خرید یورو در این بازار ۲۷ هزار و ۴۵۰ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شد.

همچنین، در سامانه نیما در معاملات امروز، حواله یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۲۵۶ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۴ هزار و ۹۵۷ تومان معامله شد.

به گزارش ایرنا، افزایش قیمت دلار در صرافی‌های بانکی از ابتدای سال ۱۴۰۰ شروع شد و خردادماه وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد و نوسان قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ادامه یافت.

قیمت دلار به طور مشخص ۲۴ آذرماه در کانال ۲۷ هزار تومان ثابت ماند. در روزهای سرد زمستانی نرخ ارز سیر نزولی را شروع کرد و پس از ۶ ماه دوباره به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشت و در آخرین روزهای دی‌ماه دوباره به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشت. سیر نزولی قیمت‌ها ادامه داشت تا اینکه در ۱۷ بهمن‌ماه در کانال ۲۴ هزار تومان نوسان داشت.

با شروع سال جدید قیمت دلار در صرافی‌های بانکی در قیمت ۲۵ هزار تومان نوسان داشت و از ۱۱ خرداد وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد.

پست بعدی

حکم اکبر طبری در دیوان عالی کشور نقض شد

ش ژوئن 11 , 2022
اعتمادآنلاین| حکم محکومیت اکبر طبری معاون سابق اجرایی رئیس قوه قضائیه که از سوی دادگاه به حبس محکوم شده بود از طرف دیوان عالی کشور نقض شده است. به گزارش اعتمادآنلاین، اکبر طبری که در دوره پیش از ابراهیم رئیسی معاون اجرایی رئیس قوه قضائیه بود به دلیل برخی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000