3 کشته، 3 زخمی، تلف شدن 60 گوسفند در درگیری مسلحانه 2 خانواده

اعتمادآنلاین|

فرمانده انتظامی دلفان از شناسایی و دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی و کشف ۳ قبضه سلاح در منطقه عشایری «سرکشتی داربید» این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ فضل الله منصوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه در منطقه عشایری «سرکشتی داربید» این شهرستان، بلافاصله اکیپ‌هایی از یگان امداد، پلیس‌های تخصصی و پاسگاه انتظامی محل به سرپرستی فرماندهی انتظامی دلفان در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد دو خانواده عشایری به علت اختلاف بر سر چرای دام به صورت مسلحانه با یکدیگر درگیر و متأسفانه ۳ نفر از طرفین درگیری شامل یک زن و ۲ مرد به قتل می‌رسند و ۳ نفر دیگر از ناحیه پا به وسیله سلاح گرم مجروح و ۶۰ رأس گوسفند نیز تلف شده‌اند.

فرمانده انتظامی دلفان ادامه داد: مأموران ضمن انجام اقدامات تخصصی توسط پلیس آگاهی و انتقال مجروحان به منظور مداوا به مراکز درمانی، فرمانده انتظامی استان نیز شخصاً در محل حاضر و با صدور دستورات لازم به منظور پیشگیری از گسترش و ادامه درگیری ضمن اتخاذ تمهیدات لازم، ۶ نفر از عاملان نزاع که متواری بودند را طی چند عملیات دستگیر، ۳ قبضه سلاح شامل ۲ قبضه سلاح جنگی کلاش و یک قبضه شکاری را نیز کشف و ضبط کردند.

پست بعدی

تکذیب انفجار در مترو تهران/ خازن یکی از قطارها ترکیده است

ش ژوئن 11 , 2022
پلیس مترو خبر انفجار بمب در ایستگاه شهید بهشتی را تکذیب کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000