اروپا را در یابید!

اعتمادآنلاین|

فداحسین ملکی در خصوص اهمیت رایزنی‌های سیاسی میان ایران با کشورهای اروپایی، گفت: رایزنی های سیاسی با کشورهای غیر برجامی امری قابل تامل است زیرا جمهوری اسلامی ایران دارای ظرفیت های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خوبی است.

به گزارش خانه ملت نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه فرصت های زیادی را در سال های گذشته از دست داده ایم زیرا فعالیت هایمان به کشورهای حاضر در برجام معطوف شده بود. حتی کشورهای منطقه و همسایه نیز فراموش شده بودند.

وی ادامه داد: در واقع همه ظرفیت های کشور به برجام ختم شد که اشتباه بزرگی بود اما اکنون دستگاه دیپلماسی کشورمان در مسیر جدیدی حرکت می کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه در افزایش تعامل با کشورهای اروپایی باید دارای برنامه باشد و سفر به این کشورها صرفا صوری نباشد، اظهار کرد: باید اذعان کرد بر این اساس هنوز شاهد نمود عینی افزایش تعامل با کشورهای اروپایی نیستیم لذا کار باید با جدیت پیگیری شود.

رییس فراکسیون مرزنشینان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه کشورها در محافل و سازمان های بین المللی دارای رای و نظر هستند و دولت ها بر این اساس اقدام به جلب نظر و اصطلاحا یارگیری می کنند، خاطرنشان کرد: بنابراین باید تلاش شود در سفر به کشورهای اروپایی سند و تفاهم نامه امضاء شود تا بر اساس زمان بندی مناسب توسعه مناسبات شتاب یابد./

پست بعدی

دو کشتی یونانی‌ها را توقیف کردیم، با زبان بی‌زبانی گفتند ما غلط کردیم/ یونانی‌ها باید کشتی ایرانی را با خسارت توقیف بازگردانند

ج ژوئن 10 , 2022
اعتمادآنلاین| سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قم با اشاره به لغو توقیف نفتکش کشورمان از طرف یونان، خاطرنشان کرد: یونان در یک دزدی آشکار، کشتی ایرانی را توقیف کرده بود، اما در برابر توقیف دو کشتی یونانی توسط سپاه سرافراز، در کمال سرافکندگی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000