با بدن خسته و کوفته باید عدس پلو بخوریم!/ در وضعیت بسیار بدی هستیم؛ مسئولان کمک کنند

اعتمادآنلاین|

علی داوودی، نایب قهرمان المپیک توکیو گفت: از مسئولان خواهش می کنم به بحث وزنه برداری ورود کنند چون در وضعیت بسیار بدی قرار داریم.

به گزارش ایسنا، علی داودی در مورد علت ترک اردوی تیم ملی وزنه برداری بیان کرد: خوشحالم که از طریق رسانه ملی صحبت می کنم و در عمل انجام شده قرار نمی گیرم و با رسانه های ضد انقلاب صحبت نمی‌کنم. آقای مرادی عنوان کردند که رسول معتمدی گریه می کرد. باید بگویم که هم ماه گریه می کردیم البته نه به خاطر تمرین بلکه به خاطر بی توجهی و کم توجهی فدراسیون در تهیه امکانات، تغذیه و مکمل مناسب بود. تمام دغدغه فدراسیون باید این باشد که شرایطی فراهم کند تا فقط ورزشکار تمرکزش روی تمرینات بگذارد نه اینکه چند ماه مانده به آغاز گزینشی های المپیک، با فدراسیون وارد جر و بحث شویم که چرا به ما ماکارونی با سویا می دهد یا اینکه بعد از سه جلسه تمرین با بدن های خسته و کوفته باید عدس پلو بخوریم. همچنین چرا یک کارمند فدراسیون که از لحاظ فنی دانش کافی ندارد، باید برای ما تصمیم بگیرد که چه کاری انجام بدهیم و چه کاری انجام ندهیم.

داودی با اشاره به دیدار با صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک گفت: ما خودمان وقت گرفتیم و با رییس کمیته ملی المپیک دیدار داشتیم. او پدرانه با ما صحبت کرد. من الان هم به نمایندگی از سس وزنه‌بردار که برای اهتزاز پرچم ایران تلاش کرده اند، صحبت می کنم. رییس فدراسیون می گوید که پرداخت حقوق و مکمل وظیفه فدراسیون نیست و فدراسیون‌های دیگر هم این کار را نمی‌کنند. فدراسیون‌های دیگر هم اگر حقوق ندهند، قطعا امکانات خوبی را برای ورزشکاران خود فراهم می‌کنند. من از آقای مرادی می‌خواهم که به والیبال، بسکتبال و کشتی برود و شرایط آن ها را ببیند. نمی دانم چه اساسی می گوید که وضعیت آنها بدتر از ما است و مطمئنم که بدترین وضعیت را وزنه برداری دارد.

او ادامه داد: رییس فدراسیون می گوید چرا بچه ها وقتی ماهیچه می خورند حرفی نمی زنند. اصلا بحث این حرف ها نیست. ما حداقل امکانات را می خواهیم. من از تمام مسئولان خواهش می کنم که به ما کمک کنند و به وزنه برداری ورود کنند. پدر و مادرها برای فرزندان خود زحمت کشیده‌اند تا به تیم ملی برسند و اکنون که وارد تیم ملی می شوند با چنین شرایطی مواجه هستند. ما از نسبت به حریفانمان بیشتر تمرین می کنیم اما به دلیل نداشتن تغذیه مناسب و مکمل و امکانات آسیب می بینیم و افت می کنیم.

نایب قهرمان المپیک توکیو در مورد مقدار پاداشی که فدراسیون پرداخت می کند، تصریح کرد: او هر چقدر دوست دارد پاداش می دهد. یک بار از سوی آقای مرادی به من گفتند که اگر وزنه ۲۵۰ کیلوگرم را بزنم ۲۰۰ هزار تومان پاداش می دهد. وزنه ۲۵۰ کیلوگرم مدال قهرمانی بزرگسالان جهان است و شما ببینید چقدر می خواستند پاداش بدهند و همه این مسائل درد است. هر چیزی هم بگوییم آقای مرادی عنوان می کرد که شورشی هستیم. آقای مرادی می‌گوید شرایط را درست کرده است در حالی که ما خبر داریم که هیچ اتفاقی نیفتاده است. بحث تعمیر خوابگاه یکی، دو ماه زمان می‌برد و من نمی دانم چگونه در دو، سه روز آنجا را تعمیر کرده اند.

داودی در پاسخ به این پرسش که راه حل پایان این ماجرا چیست: تصریح کرد: آقای مرادی پیشکسوت ما است و ما اصلا بحث شخصی با او نداریم و فقط ما را درک کند. واقعا ما را درک نمی کند. ما ورزشکاران هیچ وقت کم کاری نمی کنیم. آقای برخواه همیشه ما را دعوت به آرامش کرده است اما ببینید چقدر وضعیت خراب است که حتی طاقت او هم تمام شده است. آقای مرادی انگار نمی خواهد مشکلات را حل کند. من از او خواهش می کنم که یک کاری انجام بدهد ثانیه های طلایی دوران جوانی و قهرمانی ما دارد می گذرد. از مسئولان ورزش هم خواهش می کنم ورود کنند چون ما در وضعیت بسیار بدی قرار داریم.

پست بعدی

جلسه ویژه هیات مدیره استقلال برای انتخاب سرمربی

ج ژوئن 10 , 2022
اعتمادآنلاین| مدیران باشگاه استقلال امروز در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم تصمیم گیری خواهند کرد. به گزارش فارس، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال قرار است امروز در جلسه‌ای شرکت و پیرامون بحث انتخاب سرمربی جدید، بحث و تبادل نظر کنند. مدیران استقلال در این جلسه به بررسی چند گزینه‌ داخلی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000