کارگردان «دینامیت» به‌دنبال ساخت «قهرمان» است؟

اعتمادآنلاین|

مسعود اطیابی، تهیه کننده و کارگردان سینما در پاسخ به این سوال که آیا قرار است نسخه متفاوت و کمدی از فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی گفت: واقعیت این است که من در گفتگو با فریدون جیرانی تنها گفتم دوست دارم و البته شاید در آینده چنین کاری انجام دهم و این جمله به این معنا نیست که می‌خواهم چنین فیلمی را جلوی دوربین ببرم. در واقع معتقدم که فیلمی با موضوع «قهرمان» اگر با نگاهی متفاوت‌تر و زبان دیگری ساخته می‌شد می‌توانست در جذب مخاطب موفق باشد. تاکید می‌کنم که این مساله تنها یک ابراز علاقه بود نه بیان تصمیم.

به گزارش مهر، وی در ادامه با اشاره به سانسورهایی که فیلم‌های وی با آن مواجه می‌شود، توضیح داد: متاسفانه بسیاری از فیلم‌هایی که تولید می‌کنم با سانسورهایی مواجه می‌شود که همیشه برای من باعث تعجب می‌شود. در واقع همیشه درباره مثلاً چند سکانس به این نتیجه می‌رسم که دچار ممیزی می‌شود اما در نهایت سکانس‌هایی از فیلم سانسور می‌شود که تصور آن را نمی‌کنم و اکثر آن‌ها مربوط به بخش‌هایی می‌شود که حرف مردم و جامعه است، در واقع باید بگویم که حرف‌های درست است که سانسور می‌شود.

این کارگردان در ادامه صحبت‌های خود به سریال «کامیون» اشاره کرد و بیان کرد: این سریال به دلیل نمایش فوتبال چند ثانیه دختربچه‌های ۹ تا ۱۴ ساله، قلع و قمع شد آن هم در کشوری که بانوان حق ورزش دارند. تاکید می‌کنم اکثر سانسورهایی که در فیلم‌های من اعمال شده بسیار باعث تعجبم می‌شود.

وی درباره برخی از نقدها نیز تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد نیز بدون اینکه فیلمی را دیده باشند پشت تریبون قرار می‌گیرند و براساس شنیده‌های خود درباره یک فیلم نظر می‌دهند که این مساله باعث می‌شود سینماگران کمتر به سمت تولید بروند. در این میان فضای مجازی به این شرایط دامن می‌زند و همه به یکدیگر حمله می‌کنند.

اطیابی در پایان درباره فیلم «بخارست» نیز گفت: بعد از پایان مراحل فنی این فیلم سینمایی برای اکران آن اقدام می‌کنم.

پست بعدی

احتمال برگزاری اردوی تیم ملی در اروپا

ج ژوئن 10 , 2022
مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی درباره آخرین وضعیت شاگردان دراگون اسکوچیچ قبل از بازی با الجزایر و اردوهای بعدی ارائه کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000